به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۹ اسفند ۱, یکشنبه

persian electronic library کتاب من پسر صدام بودم

با سلام،
کتاب "من پسر صدام بودم" اثر "لطیف یحیی" را دریافت کنید.
توجّه: صفحات این کتاب به صورت صحیحی به قالب ِ«پی‌دی‌اِف» تبدیل نشده است لذا برای مطالعه‌ی آن، پس از باز کردن با برنامه‌ی «آکروبات ریدر» لطفاً به روش زیر عمل کنید.
موفق باشید
View >> Rotate view >> Clockwise
http://www.mediafire.com/?z3rd2i2iaryfn9d

من پسر صدام بودم در زمان حیات رژیم صدام نوشته شده و گرچه روایتی مستند از زندگی عدی صدام حسین است اما در بعدی دیگر ، به کثافت پنهان خودکامگی در جامعه ی عراق می پردازد و تا آنجا پیش می رود که خواننده را به تهوع وامی دارد. قتل،شکنجه،ترور شخصیت،فحشا،سو استفاده از قدرت،چپاول،هراس ...
لطیف یحیی ، بدل عدی صدام حسین و نویسنده این کتاب ، به رغم یکی دو مورد تناقض گویی،همه چیز را ، در حد ممکن،واقعی به تصویر کشیده و کتاب هولناکی را به رشته ی تحریر در آورده است: اما بی شک این وحشت که از لا به لای سطور این کتاب خود را می نمایاند، ساز کار و شیوه ی دیکتاتورها و جوامع دیکتاتور زده است.
شیلی،کوبا،لیبی،کره شمالی،چک . اسلواکی ... بخوانید و مقایسه کنید

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ