به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۶ اسفند ۴, شنبه

کتابهای رایگان فارسی Re: Age Mitooni Komak Kon * 86/12/04 * PLZ Help Me !!! (About Computer)

با درود فراوان
احتمالا کامپیوتر شما آلوده به یک بلاستراست. روند بازیابی بطور مختصر نوشتم اگر متوجه نشدید اطلاع دهید.
همواره تندرست و پیروز باشید
 
XP Home Edition:
1)  Start>Run> Regedit > OK
2) به آدرس زیر در رجیستری بروید
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System
بر روی
DisableTaskMgr
دو بار کلیک کرده و مقدار آنرا به صفر تغییر دهید و کامپیوتر را ری استارت کنید
 
 
 XP Professional:-
 
1) Start>Run>gpedit.msc>ok
2) Double click on Administrative Templates under the User Configuration.
3) Now double click on System. Select Ctrl+Alt+Del options. Double click on it.
4) Select Remove Task Manager. Right click on it and select Properties. If this setting is enabled and users try to start Task Manager, a message appears explaining that a policy prevents the action. So by disabling the policy, you are enabling the Task Manager.( (Click Setting>Select Disabled radio button>Apply/OK)
 
جهت اطلاع بیشتر به لینک زیر بروید
On 2/23/08, * Virus * <databus@gmail.com> wrote:

سلام به همه

من الانه به کمک نیاز دارم. از دیشب تا حالا Task Manager سیستم من از کار افتاده و نمی دونم چی جوری راهش بندازم. ولی روی Task Bar رایت کلیک کنی و بخوایی Task Manager رو انتخاب کنی غیر فعال است. تازه وقتی Ctrl + Alt + Delete رو هم بزنی می گه: Task Manager Has Been Disabled By Your Administrator. در صورتی که User خودم ادمین است. چی جوری Disabled شده و من چی جوری می تونم دوباره Enable کنم؟ اگه می دونین زودی بگین. برام میل بزنین یا تو نظرات وبلاگ بنویسین. فقط اگه میشه سریع تر. ترو خدا !!!!!!!!!!!! به جون ِ خودم اصلاً سیستم رو انگولک نکردم. مطمئن هستم. (یعنی راستش رو بخوایین، اصلاً یادم نمیاد که چی کار می کردم با سیستم، میدونم با فتوشاپ کار کردم دیشب، Word هم که هر شبی است، می دونم توی جی.میل میل هام رو چک کردم. وبلاگ آپدیت کردم. جنگ های صلیبی بازی کردم، آهنگ گوش دادم با مدیا پلیر، چند دقیقه برنامه ی Turbo Pascall 7 رو باز کردم. دیگه یادم نمی آد کار دیگه ایی با سیستم کرده باشم.) جالا به نظرشما چی کار کنم؟ چه راهی داره که من بتونم دوباره Enable کنم این Task Manager رو!؟

 

* ویروس *

04/12/86

http://DataBus.Persianblog.ir





--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
نامه هاي خودرا به اين آدرس براي گروه بفرستيد:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك به اين آدرس نامه بفرستيد:
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com

 توجه داشته باشيد كه از تاريخ 10 مه 2007ارسال نامه ها نياز به مديريت ندارد ولذا عده اي ممكن است برايتان هرزنامه يا نامه حاوي ويروس ارسال كنند.
لذا توصيه مي كنم براي پيشگيري از آسيب فقط فايل هاي پي دي اف را باز كنيد وبقيه فايلهاي دريافتي راحذف كنيد.

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com

گروه اطلاع رسانی وبلاگ:

http://groups.google.com/group/persiskiknigi
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ