به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ تیر ۷, جمعه

[farsibooks] حیران سرودۀ مینا

درودبردوستان نازنینم
سومین سرودۀ مینا را درتابستان  بنام
    حیران     تقدیمتان میکنم علاوه بر نظر شما دوست خوب درانتظار پیشنهاداتتان را درمورد لینکها هم هستم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا بهار 87       لینک - دانلودکنید

نگاشتھ ھای مینا تابستان87   لینک تازه       بروزشده
 http://mina40. blogfa.com/وبلاگ مینا   
شادباشید



  حیران

من باغبانی را دیدم که ساقه ی گلهای باغ را سوزاند،

من قناری رادیدم که از هراس خار آواز میخواند،

من پروانه ای را دیدم که با شمع قهر بود،

من نفرتی را دیدم که ترانه ی عشق میسرود،

من غزلی را زمزمه کردم که پر از دشنام بود،

من جوابی را دیدم که به دنبال سوا لش می گشت،

من جنگلی را دیدم که از درختان می هراسید،

من بیشه ای دیدم که از برگ های سبز می گریخت،

من دریایی را دیدم که ماهیانش را صید میکرد،

من جنازه ای را دیدم که بر زنده ها نماز خواند،

 من برده ای را دیدم که زنجیرهایش را می بوسید،

من محکومی را دیدم که بر عدالت تازیانه زد،

من سارقی را دیدم که امانت می فروخت،

من کودکی را دیدم که هر شب وصیت نامه مینوشت،

من خاک را دیدم که پوسید،

من سنگ را دیدم که چکید،

من کاغذم را دیدم که گریست ،

من چشمی را دیدم که از اشک خشکید

               مینا 7/4/87     

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Special offer for Yahoo! Groups from Blockbuster! Get a free 1-month trial with no late fees or due dates.
Recent Activity
Visit Your Group
10 Day Club

on Yahoo! Groups

Share the benefits

of a high fiber diet.

Best of Y! Groups

Check out the best

of what Yahoo!

Groups has to offer.

Healthy Living

Learn to live life

to the fullest

on Yahoo! Groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ