به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

Fw: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي

جناب آسیدحسین جزایری

با درود به آسید ذریه گرامی حضرت ختمی مرتبت

متاسفانه شاهد دعوی شما راجع به پیشوند سید هستم  و اینکه حضرت عالی علاقمند هستید که کلمه سید جلو نامتان قرار گیرد و به آن زیبایی که شایسته شماست ببخشد. بنابراین بر آن شدم قطعه کوتاهی راجع به ظهور این واژه در ایران و استفاده مستمر آن در یک دوره هزارو چهارصد ساله به طور مختصر بنویسم. این واژه در عربستان به معنی آقا در مقابل بنده مورد استفاده قرار می گرفت . با حمله عربها به ایران و شکست ایرانیان عربها وارد سرزمین ما شدند در این زمان بی توجه به اینک فرد با پیامبر اسلام نسبتی دارد یا خیر، هر ایرانی در محاوره فرد عرب را سید خطاب می کرد . در این زمان سید بار معنایی هم وزن واژه صاحب در هند زمان اشغال به توسط انگلیسی ها داشت .  عربها بر ایران استیلا یافته بودند خیلی کارها نادرست انجام دادند  مثلا" شوهر ایرانی زن را می کشتند و زن را تصاحب می کردند از این تجاوز کودکی حاصل می شد که آنرا هم سید خطاب می کردند در واقع در این زمان معنی واژه سید از صاحب به زنازاده تغییر یافت بنابراین واژه سید به دو معنی در کشور ایران بکار می رفت و این معانی از نحو بیان  مخاطب استنباط می شد. همین روش  استعمال این واژه تا زمان مرگ هارون الرشید ادامه داشت پس از مرگ وی و پیداشدن یعقوب صفاری دیگر واژه سید به معنی صاحب کاربرد نداشت بلکه اطلاق این واژه به کسی در این زمان به معنی زنازاده بود مسلما" دیگر افراد دوست نداشتند این واژه در مورد آنها بکار رود . اما با حمله مغول دوباره وضع این افراد سیدرو به خوشی گذاشت و این افراد به عنوان ذریه پیامبر عزیز اسلام مورد احترام سلاطین مغول قرار گرفتند و به پیاده کردن مقررات شرع انور مبادرت ورزیدند. یکی از مسایلی که وقوع آن زیاد بود مسئله نکاح بود که این افراد در اینباره بیش از همه صاحب صلاحیت بودند بنابراین برای افراد خطبه نکاح جاری می کردند و چون در این کارها تبحر پیدا کردند اگر جایی بانوی یا پسرزیبایی سراغ داشتند بلافاصله به ارباب مغول اطلاع می دادند و ازبابت خانم یابی یا پسریابی و خواندن خطبه نکاح انعام خوبی حاصل می کردند، بنابراین در این دوره معنی واژه سید گسترده تر شد به عبارت دیگرقوادی و ک... کشی را هم در بر گرفت خلاصه داستان بسیار طولانی است خلاصه می کنم  این شرایط تا حکومت صفوی ادامه داشت تا اینکه در این دوره جا یابی هم به کارشان اضافه شد به عبارت دیگر سید به معنی جاکش هم بکار رفت از آنجا که این افراد به مفتخوری و زحمت نکشیدن عادت کرده بودند  در دوران صفوی و بعداز آن با پررویی به مال جد گرفتن و گدایی  پرداختند از این دوره به بعد معنی دیگر نیز واژه سید پیدا کرد که در نظام قدیم به آدمهای تنبل و مفتخور میگفتند  " شازده ". اکنون شما خود بهترین شاهد در مورد این دسته از افراد هستید و من به طور مختصر تاریخ توسعه باره معنایی این واژه را برای آگاهی حضرت عالی  نوشتم.در ضمن مجدد تاکید می کنم سید به معنی اولاد پیامبر نیست توجه داشته باشید. شاد و زنده باشید

درویش علی

Darvishalli
درویش علی
 
 


--- On Wed, 6/25/08, SAYED HOSSEIN JAZAERI <jazaeri57@yahoo.com> wrote:
From: SAYED HOSSEIN JAZAERI <jazaeri57@yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogroups.com
Date: Wednesday, June 25, 2008, 9:15 AM

سلام

اول اينكه اعراب نه فقط به كساني كه از نسل پيامبر هستند سيد ميگويند بلكه به تمامي افرادي كه از نسل هاشم ميباشند اين لفظ را اطلاق ميكنند مانند خلفاي عباسي كه چون از نسل عباس هستند هم سيد ناميده ميشوند.

دوم اينكه سيد را در فارسي مانند بخشي از اسم ميدانند مثلا بنده براي شناسنامه فرزندم مجبور به استفاده از اين كلمه بودم ولي در عربي بنده خود را حسين احمد محمد معرفي ميكنم كه شما كه با عربهاي زيادي بوده ايد احتمالا اين را ميدانيد.

سوم اينكه باز هم به دليل برخوردتان با اعراب بايد بدانيد كه اعراب جمع كلمه عرب نيست و جمع عروبه ميباشد.

چهارم آن شيادهائي كه شما ياد كرديد بايد ايرانيهائي باشند كه خودشان را ازنسل عربها ميدانند ولي بنده كه خانواده ام از حدود چهل سال پيش از شروع به مهاجرت از موطن اصلي نموده اند از آن ايرانيها نيستم.

--- On Tue, 6/24/08, mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com> wrote:

From: mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Tuesday, June 24, 2008, 4:40 PM



--- On Wed, 6/25/08, mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com> wrote:

From: mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Wednesday, June 25, 2008, 3:26 AM

فکر کنم جنابعالی یا متوجه مطلب نشده ای و یا اینکه خودت را به کوچه علی چپ زده ای ، زمانی که جنابعالی عنوان دروغین سید را پیش از اسم خودت می گذاری یعنی برای خودت یک تفاخر احمقانه قائل هستی و اشاره من هم دقیقاً به همین نکته بود ، در ضمن من خودم آنقدر با عربهای خود شیفته و تن پروری که تصور می کنند آسمان سوراخ شده و ایشان تالاپی بر زمین افتاده اند برخورد داشته ام که بتوانم تشخیص دهم وقتی جنابعالی پیش از اسم خودت می نویسی سید می خواهی به دیگران بگوئی "من اولاد پیغمبرم " و همین از نظر امثال شما برای فخر فروشی به دیگران کافی است .جناب سید حسین جزایری ! تفاخر نژادی دقیقا صفت جنابعالی است  پس سعی نکن دیگران را به صفتی که در وجود خودت می باشد متهم کنی .در ضمن اگرجنابعالی اندکی درک و مطالعه تاریخی داشته باشی می دانی که اصولاً همه آن کسانی که خود را سید می خوانند بازماندگان شیادانی هستند که در سده های اخیر برای کلاه برداری و سرکیسه کردن خلایق و برداشتن از خمس و امثالهم با رمالی و کلک خود را اولاد پیغمبر و امامان معرفی کرده اند .خلاصه برای من خیلی جالب بود که نژاد پرستی که فکر می کند همه مردم دنیا از خاک هستند و سیدها از نور حالا برای مظلوم نمایی طوری وانمود کند که انگار مورد توهین قرار گرفته است .و کلام آخر با خانم رضوانه داریوش ! سرکار خانم لطف نموده در اظهار نظرهای خود فرصت طلبی نفرمائید چرا که شاید جنابعالی اطلاع نداری که همه اعراب (این را با اطمینان می گویم ) در کلیه محاورات خود از ایرانیان با لفظ عجم یا می کنند یعنی گنگ ، نادان و احمق . حالا چه می شود که یکباره شما دلتان برای سید حسین جزایری ریش ریش می شود ؟ ایشان اگر در گفتار خود صداقت دارد اول از همه اعلام کند که عنوان سید که دقیقا اشاره به اقا و ارباب بودن دارد ربطی به ایشان ندارد و وی هم مثل همه انسانهای دیگر و برابر با آنها است سپس اگراین حقیقت را پذیرفت تازه می توان در باره سایر مطالب با وی بحث کرد و خواهم گفت که چرا ایرانیان به اعراب تازی می گویند .

--- On Mon, 6/23/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com> wrote:

From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Monday, June 23, 2008, 11:33 PM

اينجا اگه يه فيلم بفرستي كه توش يه ترك ، خودش رو دست انداخته توبيخ مي شي ولي توهين به مليت ها و قوم هاي ديگه مجازه
شما خودتون رو ناراحت نكين


SAYED HOSSEIN JAZAERI <jazaeri57@yahoo. com> wrote:

سلام
 
من يك عرب يا به قول شما تازي مقيم ايران هستم كه نه بهر عزت و جاه بلكه از بد حادثه به اينجا پناه آورده ام و فكر نميكنم تمام اعراب را هم بشود با يك چوب راند همچنين زماني كه من عضو اين گروه شدم فكر نميكردم كه نژاد افراد در آن مورد اهانت قرار بگيرد اكنون نيز اگر عضويت من باعث ناراحتي كسي يا كساني ميشود از گزوه خداحافظي ميكنم ولي من فقط از يك نفر ايراني كه به نظرم بي دليل مورد توهين قرار گرفته بود طرفداري كردم.


--- On Sat, 6/21/08, mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com> wrote:
From: mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, June 21, 2008, 11:09 AM

تصور نمی کنم پاسخ دادن به ابلهی که کلمه ننگین سید را با افتخار پیش از اسم خود می نویسد لازم باشد .. کسی که واقعا تصور می کند از تبار تازیان متجاوز به این سرزمین است همان بهتر که با چنین  منطق مسخره ای بیندیشد

--- On Sat, 6/21/08, SAYED HOSSEIN JAZAERI <jazaeri57@yahoo. com> wrote:
From: SAYED HOSSEIN JAZAERI <jazaeri57@yahoo. com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Saturday, June 21, 2008, 7:30 AM

سلام
 
آقا يا خانم كاوه و ساير افراد شبيه ايشون
اگر شما با نظام حاكم ايران و چيزاي مثل اون مشكل داريد دليل نميشه كه الكي به هر كسي گير بديد اين بنده خدا رضوانه داريوش مگه چه چيز خلاف بشريتي ارسال (سند يعني ارسال بهتره شما اون كلمه ادب رو از اول شناسه كاربريت برداري) كرده، آقاي محدثي هم بدونن كه بعضي وقتا آدم رو اينقدر عصباني ميكنن كه مجبور ميشه هر چي لياقت طرف مقابله بهش بگه همون كاري كه رضوانه داريوش با شما كرد.

--- On Fri, 6/20/08, adabestanekave <ahangar2008@ yahoo.com> wrote:
From: adabestanekave <ahangar2008@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Friday, June 20, 2008, 12:54 PM

درود بر شما
شما زیاد خودتو ناراحت نکن. این گروه همینه دیگه. وقتی در این گروه تبلیغ توالت میکنی و هم میهنان ترک را مسخره میکنی و بهشون میخندی، دیگه برای این گونه حرفها که نشان میده از تخم و ترکه همان سربازان بی نام و نشان امام زمان هستی (خودت گفتی با رژیم اسلامی ایران مشکلی نداری) متاسف بودن و پوزش خاستن نداره و از شما هم بعید نیست. حتمن فردا هم چند جوک جدید رشتی از شما خاهیم خاند. یک پرسش هم دارم نوشته اید ایمیلهایی که از طرف شما سند میشود. این سند چه معنی میدهد؟ آیا اسم مذکر سنده است؟
پیروز باشید

--- On Fri, 6/20/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com> wrote:
From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Friday, June 20, 2008, 12:23 PM

ممنون از اينهمه ابراز لطف
يك بار گفتم بار ديگه هم مي گم
اگه از ايميل هاي من خوشت نمياد غلط مي كني بازش كني
شعور داشته باش و ايميل هايي كه از طرف من سند مي شه رو باز نكن
من هم دقيقا همين كار رو مي كنم
بجز مواردي كه جواب ايمل هاي من رو مي دي
حماقت حد و حصر نداره
اين رو تو ثابت كردي
متاسفم از گروه براي اينكه اين جملات رو مي گم ولي واقعا لازمه بعضي وقتا با آدما اندازه ي شعورشون حرف زد
و شعور بعضي از افراد اين گروه در حد لجنه
و نمي حرف به زبان آدميزاد حاليشون نمي شه
متاسفم
شما هم جناب مهدسي (مثل اينكه خوشت مياد اسمت رو غلط بنويسم) به هفت پشتت مي خندي كه ايميل هاي من رو باز مي كني

mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com> wrote:
قابل توجه همگان
خانم رضوانه داریوش محصول فابریک جمهوری اسلامی
آیا گوشزد کردن اینکه نباید دروغ های شاخ دار را بعنوان واقعیت به خورد دیگران بدهی اینهمه سوختن دارد ؟ جالب بود پس از آنهمه ادای روشنفکری و تحمل دیگران را درآوردن ، نوشتن چنین جمله ای عمق شعور و شخصیت جنابعالی را آشکار کرد .و بار دیگر نشان داد که مدافعان فاشیسم در هر لباس و با هر ظاهر سازی همیشه لمپن ها هستند .

--- On Fri, 6/20/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com> wrote:
From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Friday, June 20, 2008, 7:52 PM

يعني به نظر شما اين گير نيست كه هر ميل من رو ربط مي دن به جمهوري اسلامي؟
البته من هيچ عنادي با جمهوري  اسلامي ندارم ولي خوب موافقش هم نيستم
در ضمن اگر كه اون عروسك ها زنده نيست كه به نظر من هم احتمالش ضعيفه كه باشن به من مربوط نمي شه نمي دونم چرا شما دو نفر اصرار دارين كه به هر نحو ممكن به من دشمنيتون رو ابراز كنين
در ضمن شما هم آقاي محسن محدثي بهتره از قالب قاشق نشته خارج بشي و تا هركي گفت ان نگي من!


mohsen mohadesi <mohsen29343@ yahoo.com> wrote:
سرکار خانم
من متوجه نشدم که چه گیر دادنی به شما در مطلب ارسالی این آقا وجود دارد . لطفاً واضح بنویسید تا ما هم متوجه شویم .اما یک سوال هم دارم و آن اینکه منبع شما برای ارسال این مطلب کجا بود ؟ چون بر اساس ادعای سایر دوستان و شواهد موجود مطالب نوشته شده توسط شما صحت ندارد . به هر حال امیدوارم توضیح قانع کننده ای بدهید تا اگر ادعای این دوستان هم غلط است حداقل کسانی که این متن را خوانده اند نسبت به مطالب ارسالی توسط شما دچار شبهه نشوند .

--- On Fri, 6/20/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com> wrote:
From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>
Subject: Re: Fw: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: farsibooks@yahoogro ups.com
Date: Friday, June 20, 2008, 8:19 AM

نمي دونم چرا اينقدر به من گير مي دي دوست عزيز
مي خواي از گروه خارج شم تا خيالت راحت شه؟


ali allah <darvishalli@ yahoo.co. in> wrote:
هموطن عزیز خانم رضوانه داریوش
این خبری خوبی برای جمهوری اسلامی است همین فردا تعداد چند ملیون از این موجودات را ( البته نوع بزرگتر ) برای جایگزینی لباس شخصی ها خریداری خواهد کرد تا مردم ایران را طوری ادب کنند که به دنبال دگراندیشی نباشند زیرا به بسیجی ها هیچ اعتمادی ندارد چون هر چه باشد آنها ممکن است تحصیل کنند و متوجه گردند که با پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی چه خطای بزرگی را برعلیه بشریت مرتکب می شوند... از سوی دیگر آنها خرج زیادی روی دست جمهوری اسلامی نمی گذارند و همچنین جمهوری اسلامی می تواند تیم بسیار قوی از بمب گذاران انتحاری تشکیل دهد. حال تصور کنید دنیا دچار چه مشکل عظیمی خواهد شد مسلما" هزینه آن از ساخت بمب اتمی هم کمتر است. شاد و زنده باشید
درویش علی

 
Darvishalli
 
 
 


--- On Wed, 6/18/08, Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com> wrote:
From: Rezvaneh Dariush <rezvaneh_dariush@ yahoo.com>
Subject: [farsibooks] عروسك ژنتيكي
To: "Nobody" <nobody@nowhere. com>
Date: Wednesday, June 18, 2008, 10:50 PM



Note: forwarded message attached.

Date: Tue, 17 Jun 2008 21:09:26 -0700 (PDT)
From: Ebrahim karbalaei <e_karbalaei@ yahoo.com>
Subject: Fw: [Sh.B. 76] Fw: [sience] .: عروسك ژ
نتيكي!! :.
To: Saeed Hoseini <sh.irafa.sh@ gmail.com>,
Mohammad Safaee <m_safaee209@ yahoo.com>,
Ehsan Tarighat <tarighat_e@yahoo. com>, Poursarparast <pour_a@yahoo. com>,
Mahmoud <mahmoudrf@yahoo. com>, Ali Mohammadi <nikbeen99@yahoo. com>,
Farzin Modabber <angellocator@ yahoo.com>,
"S. Mojtaba Akbari" <smojtaba_akbari@ yahoo.com>



--- On Wed, 6/18/08, sm mahmoudi <sayyed_mm@yahoo. com> wrote:
From: sm mahmoudi <sayyed_mm@yahoo. com>
Subject: [Sh.B. 76] Fw: [sience] .: عروسك ژنتيكي!! :.
To: Sampad76Rey@ yahoogroups. com, "ali mohebbi" <abooata_14000@ yahoo.com>, tpinki76@yahoo. com, "m mehrgoo" <mmehrgou@yahoo. com>, "m mehrgoo" <mmehrgou@yahoo. com>
Date: Wednesday, June 18, 2008, 8:17 AM



-
 
دانشمندان علم ژنتیک با بی رحمی تمام موجودی ساخته اند که کاملاً درد را احساس
می‌کند ولی نمیتواند جیغ بکشد!
 
 
شركت جن‌پتس ( ‪ ( genpets‬، اقدام به تولید انبوه حیوانات ژنتیكی كرده است كه نمونه آنها در طبیعت وجود ندارد.

این موجود زنده در حالت خواب زمستانی در بسته‌بندی‌های مخصوص در فروشگاه‌های این شركت عرضه می‌شود.

حیوان خانگی ساخته شده در شركت جن‌پتس مانند دیگر حیوانات دچار درد و رنج می‌شود اما به گونه‌ای ساخته شده كه هنگام درد، سر و صدای زیادی نمی‌كند.

عمر این حیوان یك تا سه سال است و پس از خروج از بسته بندی و برخاستن از خواب زمستانی به سرعت با انسان و كودكان انس می‌گیرد.

این شركت اعلام كرده است كه به زودی فروش انبوه محصول خود را در قفسه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایندگی‌های خود آغاز می‌كند و اكنون در حال ثبت و اهدای حق نمایندگی فروش است.

این شركت با استفاده از دستاوردهای مهندسی ژنتیك، بااصلاح و دستكاری مولكول‌های دی‌ان‌آ (‪ (DNA‬كه حاوی اطلاعات زیستی جانداران است اقدام به تولید انبوه و فروش پستانداران زنده كرده است.

بسته‌بندی‌ها دارای نشانگر ضربان قلب حیوان، چراغ ال‌ایی‌دی (‪ (LED‬كه درجه تازگی حیوان را نشان می‌دهد و لوله ویژه تغذیه است.

شركت سازنده این حیوانات اعلام كرده است كه آنها مانند دیگر حیوانات، دارای عضله، استخوان و خون هستند و اگر قسمتی از بدن آنها بریده شود، خونریزی می‌كنند و در صورت عدم مراقبت جان خواهند باخت.

دی‌ان‌ای این حیوانات بر اساس فن‌آوری میكرواینجكشن تخم (‪Zygote Micro‬ ‪ (Injection‬ تهیه شده است. این فن‌آوری در سال ‪ ۱۹۹۷‬بوجود آمده است و در سال ‪ ۲۰۰۳‬ از آن برای تلفیق دی‌ان‌آی انسان و خرگوش با موفقیت استفاده شد.

اقدام شركت جن‌پتس دغدغه فیلسوفان و حامیان حقوق انسان و حیوانات را بار دیگر گوشزد می‌كند و بیم زندگی در جهانی مانند "جزیره دكتر مونرو" را به ذهن متبادر می‌كند.

در جزیره دكتر مونرو كه یك داستان تخیلی مربوط به چند دهه پیش است، حیواناتی زندگی می‌كنند كه نیمی انسان و نیمی حیوان‌اند.

به نظر می‌رسد با عرضه انبوه این حیوانات خانگی، كه برخی خصوصیات عروسك‌ها را نیز دارا هستند، نسلی از كودكان پرورش می‌یابند كه تفكر متفاوتی در مورد حیات، سر منشا و ماهیت آن در ذهن خواهند داشت و به این ترتیب نگاه آنان به زندگی و فرهنگ زیستی آنان دگرگون خواهد شد.
 
یک موجود زنده که توسط دی ان ای هایی ترکیبی از حیوان و انسان و علم مهندسی بیو ایجاد و ساخته شده .

میدونم که تعجب کردید و هزار تا سوال براتون اینجا شد ،خوب تصمیم دارم به یک سری از سوالها که برای خودم هم اولش ایجاد شد و جوابش و با تحقیق گرفتم ، پاسخ بدم .

آیا جن پتس زنده است و نفس میکشد ؟
بله جن پتس زنده است و نفس میکشد ، عضله و خون دارد ولی با القاء خواب زمستانی به این حالت در پلاستیک قرار گرفته است . در عین حال در همین حالت هم کاملا زنده است و از سوراخهایی که بر روی پلاستیک قرار دارد تنفس میکند.

آیا جن پتس چشم هایش را باز میکند ؟
بله ! حدود بیست دقیقه بعد از اینکه بسته را باز کردید ، جن پتس کم کم بیدار میشود و زندگی خود را شروع میکند .

*آیا جن پتس احساسات دارد و چه نوع موجودی است ؟
بله ، جن پتس با تغییراتی که در دی ان ای آن ایجاد شده در هفت شخصیت یا کارکتر وارد بازار خواهد شد ، و شما میتوانید بنا به علاقه تان ، جن پتس باهوش، کم حرف ،شیطون ، مودب و یا اجتماعی را خریداری کنید.

*آیا جن پتس رشد میکند ؟ چند سال عمر میکند؟
جن پتس رشد کامل خود را داخل بسته انجام میدهد و میزان عمرش بسته به نوع آن از یک تا سه سال متفاوت است .

**توضيح اضافه :
این محصول در دو مدل یکی با طول عمر یک سال و دیگری با طول عمر سه سال و در هفت مدل پهلوان(قرمز) ماجراجو (نارنجی) شاد (زرد) آرام (سبز) متین (آبی) روحانی و رویایی(بنفش)ساخته شده‌است.

خوب بعد سوال و جواب ها ، جالبه براتون هم بگم که این کمپانی این محصول را تولید کرده تا جای عروسک و یا حیوانات خانگی را در منازل بگیرد و مشکلات حیوانات را نداشته باشد
 
همونطور که در این عکس مشاهده میکنید قسمت بالا سمت راست ، توسط یک سیستم ساده ضربان قلب جن پتس طی مدت زمانیکه در خواب زمستانی است را نشان میدهد و قسمت سمت چپ پایین چند تا چراغ وضعیت سلامتی این موجود عجیب را کنترل و نشان میدهد .
 
جن‌پتس :: Genpets
 

Gen= Genetic که همون علم ژنتیکه و Pet= حیوان اهلی و دست آموز خانگی
 
جن‌پتس :: Genpets
 


این موجود زنده طوری ساخته شده که حرکات محدودی مانند یک نوزاد داشته باشد به گونه‌ای که مدفوع بسیار مختصر داشته باشد و به غذای کمی هم احتیاج دارد.قد آن حدود ۲۰ سانتیمتر و قطرش ۷ سانتیمتر است و جثه آن از این بزرگ‌تر نمیشود کاملاً درد را احساس می‌کند ولی نمیتواند اصوات بلند تولید کند دارای خون عضله و استخوان است و پس از خروج از جعبه ظرف ۲۰ دقیقه بیدار شده و چشم‌هایش را باز می‌کند.

شركت bio-genica در استرليا عروسک‌های جاندار موسوم به (Genpets) را به کمک علم مهندسی ژنتیک به این ترتیب که ترکیبی از ژن‌های خرگوش شامپانزه و خوک با استفاده از القای خواب زمستانی در جعبه نگهداری می‌شود و این جعبه ضربان قلب و میزان تازگی آن را نشان می‌دهد . در سراسر كره خاكی عرضه خواهد كرد
 
 
 




 
 
   
   
     
















__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Attention, Yahoo! Groups users! Sign up now for a one-month free trial from Blockbuster. Limited time offer.
Recent Activity
Visit Your Group
Women of Curves

on Yahoo! Groups

A positive group

to discuss Curves.

Special K Group

on Yahoo! Groups

Join the challenge

and lose weight.

Healthy Living

Learn to live life

to the fullest

on Yahoo! Groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ