به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

persian electronic library گلایه

جناب آقای خلیلی و تمامی هموندان خانواده‌ی "کتاب‌های الکترونیکی فارسی"، درودهایم را پذیرا باشید.
نامه‌ی شما را به این دلیل درخانواده مطرح می‌کنم تا اگرهموندان دیگرنیزدچارچنین سوء تعبیری درباره‌ی من شده‌ باشند؛ بتوانم در این خصوص رفع ابهامی نمایم. دوست فرهیخته‌ی من! تنها کاری که می‌توانم برای هموطنانم انجام دهم ارسال کتاب‌ است؛ به‌ویژه کتاب‌هایی که از داخل کشور، وصول به آن‌ها تقریباً غیر ممکن است. همان‌گونه که تاکنون، ‌شما و دیگرعزیزان شاهد و ناظر بوده‌اید، تمام همّت و توانم را در به‌جای آوردن درخواست‌های‌تان به کار بسته‌ام. در صورت وجود کتاب‌های درخواست شده دررایانه‌ام، به محض خواندن درخواست، تقدیم‌تان کرده و آن‌هایی را که در دسترسم نبوده تلاش بر یافتن‌شان در شبکه نموده‌ام. برخی را یافته، ارسال نموده‌ام و درمقابل درخواست کنندگانی که موفق به یافتن کتاب مورد نظرشان نشده‌ام، با شرمساری،‌ سکوت اختیار نموده‌ام. کتاب‌هایی را که شما لقبِ "مصوّر به تصاویر سکسی" به آن‌ها داده‌اید، مجلات پورنوگرافی نیستند. اگر نیم نگاهی به مطالب آن‌ها انداخته بودید، مرا متهم به ارتکاب این جرم شرم آورنمی‌کردید بلکه می‌توانستید مفید فایده بودن آن‌ها را دیده و خرسندی‌تان را از دریافت آن‌ها ابراز دارید. اطمینان دارم شما بیشتر از من قادر به درک نابسامانی‌های موجود در جامعه‌ی امروزمان هستید، چرا که در بطن آن بوده و از نزدیک شاهد و ناظر بسیاری از جدایی‌ها و پَرپَر شدن غنچه‌های موطن‌مان قبل از شکفته‌ شدن هستید. آری جناب خلیلی! همان‌گونه که در نخستین ارسال "کتاب‌ها و جزوات آموزشی" حضورهمه‌ی اعضاء نیز عرض نمودم، این مطالب صرفاً جهت ارتقاء فکری و بالا بردن سطح دانش افراد ارسال شده و هیچ‌گونه تحمیل در مطالعه و دریافت مطالب ارسال شده برای آن‌ دسته از هموطنانی که اَنگِ "تحریک آمیز و منحرف کننده" به این گونه مطالب می‌زنند نیست چرا که گمان نمی‌کنم اگر کسی در پی آن‌‌گونه‌اش باشد، موفق به یافتن‌شان نشود.

خاک پای‌تان
داود مهدلو

----- Forwarded Message ----
From: abolfazl khalili <khalili34@yahoo.com>
To: davoudmahdlou@yahoo.com
Sent: Monday, April 25, 2011 20:34:02
Subject: گلایه

سلام،
مدتی است که با کتابهای ارسالی شما آشنا هستم .کارتان قابل تقدیر است. با کمال تأسّف چندی پیش جزوه ای مصور به تصاویر سکسی را مشاهده نمودم فقط ناباورانه به کاری که شما انجام دادید نگریستم. آیا این آقای مهدلو است....

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ