به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

کتابهای رایگان پارسی [خبرنامه کتاب های رایگان پارسی] قدمت روی چشم(چهره ایران امروز)-سرژ میشل و پائ...


معرفی کتاب در وبلاگ عصیان:

کتاب «قدمت روی چشم» نوشته سرژ میشل و پائلو وودز است که ترجمه فارسیش با اجازه ناشرش «گراسه» در ۴۴۴ صفحه و فرمت پی‌دی‌اف برای دریافت در اختیار عموم قرار گرفته است.

توضیحی که در صفحه فیس‌بوک این کتاب نوشته شده، آن را این گونه معرفی می‌کند:

کتابی در مورد ایران، دباره دختر و پسرهای جوانی دور یک استخر جمع می‌شوند که هم در عرصه تکنولوژی مطلع هستند و هم به اشعار حافظ مسلط، فرش فروش ضدصهیونیستی که مرگ بر آمریکا می‌گوید ولی ازطریق فروش قالی‌های ایرانی در دالاس آمریکا درآمد کسب می‌کند؛ زنان چادری که زیارت مشهد می‌روند و از امام رضا را برای طلاق موفقشان تشکر می‌کنند؛ آخوند فرتوتی که در مورد حقوق بشر نطق می‌کند؛ چنین است صحنه نمایش ایران، تئاتری که در آن هر بازیگر چند نقش را در چند عرصه ایفا می‌کند ولی با زبان مشترک تعارف: تلفیقی از دورویی و احترام، زبانی که در آن به جای به سرزمین من خوش آمدی به تو می‌گویند: قدمت روی چشم.

سرژ میشل ۴۲ ساله و متولد سوئیس است. او از ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ معاون مدیر مسئول روزنامه فرانسه زبان لوموند است. آقای میشل به عنوان خبرنگار سال‌ها در سوییس، ایران، مناطق بالکان و آفریقا فعالیت کرده است. او از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ در ایران زندگی کرده و جایزه آلبرت لوندر که معتبرترین جایزه خبرنگاری فرانسه است را به خاطر فعالیتش در ایران بدست آورده است. سرژ میشل بنیان‌گذار Bondy blog یک وب‌سایت پرطرفدار است که در زمینه خبرنگاری شهروندخبرنگاران نیز فعالیت می‌کند و از حومه پرتحرکِ پاریس نگاشته می‌شود.

پائلو وودز ۴۱ سال دارد و متولد هلند است. او عکاس است و برای روزنامه‌ها و مجلات معتبری همچون تایمز، نیوزویک، لوموند و جیو کار کرده است. پائلو وودز صاحب چندین جایزه عکاسی بین‌المللی برای آثارش است که در نمایشگاه‌های اروپا و آمریکا به نمایش در می‌آیند. او هم اکنون درپورت او پرینسِ هایتی، پاریس و فلورانس زندگی و کار می‌کند.
یازده سال است که سرژ و پائلو با یکدیگر همکاری فرهنگی-هنری دارند و در این مدت چهار کتاب نوشته‌اند. کتابِ" China "Safari / On the trail of Beijing's expansion in Africa آنها جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال شناخته و به ده زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

به نظر برگردان کتاب، کم و بیش اشکالات نگارشی دارد و شخصاً فکر می‌کنم طراحی جلد نسخه اصلی خیلی بیشتر به محتوای کتاب نزدیک است. اگه نظری درباره این کتاب دارید در صفحه فیس‌بوک آن می‌توانید نظر بدهید.



  • قدمت روی چشم(چهره ایران امروز)-سرژ میشل و پائلو وودز-کیفیت بالا






  • قدمت روی چشم(چهره ایران امروز)-سرژ میشل و پائلو وودز-کیفیت پایین



  • --
    ارسال توسط Bagher Ketabdar به خبرنامه کتاب های رایگان پارسی در 7/11/2011 04:00:00 PM

    --
    اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي ارسال شده است.
    آدرس ارسال نامه:
    persianebooks@googlegroups.com
    برای قطع اشتراك :
    persianebooks+unsubscribe@googlegroups.com
     
    مطالب وكتابهاي مروج خشونت وتجزیه طلبی و تروریسم ،ضد دولتي وضدديني و کتب قابل خرید دربازاررسمی ایران و کتب چاپ خارج(مشمول کپی رایت) براي اين گروه ارسال نخواهد شد.
    لطفا موقع ارسال نامه به گروه حتما این موارد را درنظر بگیرید و لطفا موضوع نامه را نيزبه طور كامل ذكر كنيد
    و از نوشتن به رسم الخط فینگلیش پرهیز کنید.
    http://groups.google.com/group/persianebooks?hl=en
     
    برای کمک به ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستیدواز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.
    وبلاگ ما:
    http://persianbooks2.blogspot.com
    خبر خوان وبلاگ:
    http://feeds.feedburner.com/ketabxaneh
    آدرس خبرخوان مطالب جالب ديگر تارنماها:
    http://feeds.feedburner.com/KetabdarsShared
    برای یافتن شرایط عمومی وپرسش و پاسخ ها از این آدرس استفاده کنید:
    http://book-faqs.blogspot.com

    هیچ نظری موجود نیست:

    بايگانی وبلاگ