به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۴ مرداد ۳۰, جمعه

{خبرنامه کتاب های رایگان پارسی} کلاسهای آنلاین

 
دوستان عزیز
بیش از پنجاه سال سابقه دوستی و صمیمیت من با محمدرضا جوزی بمن این اجازه را میدهد که شما را به استفاده از دانش او در زمینه فلسفه و ادبیات و عرفان تشویق کنم و بسیار خوشحال هستم که او پس از مدتها گوشه گیری سرانجام قبول کرد که لااقل با فارسی زبانانی که بطور جدی علاقمند به مباحث فلسفی و عرفانی هستند همسخنی کند و آنچه را که بادقت و پشتکار آموخته در اختیار آنان بگذارد.
تسلط ایشان به فلسفه اسلامی، فلسفه های معاصر غرب، خصوصا فلسفه های اگزیستانس و پدیدارشناسی، و همچنین متون تصوف و ادبیات عرفانی ایران لااقل در ایالات متحده کم نظیر و بلکه بی نظیر است. ایشان این مباحث را سالها در ایران در مراکز دانشگاهی مانند دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد تدریس کرده و تالیفات و ترجمه ها و مقالات و سخنرانی های او برای اهل فکر و فرهنگ کاملا شناخته شده است. علاوه براینها مدت ده سال کار تحقیقی و آکادمیک در انگلستان، نظیر تدریس در دانشگاه میدلسکس و موسسه مطالعات اسماعیلی لندن و انتشار کتاب و مقاله بزبان انگلیسی، و سخنرانی در کنفرانس های بین المللی، نشان از توانایی و اعتبار علمی ایشان دارد. لازم میدانم از میان آثار متعدد فارسی و عربی ایشان تنها به آخرین کار تحقیقی او که در پنج جلد و بزبان انگلیسی تحت عنوان
 An Anthology Of Philosophy In Persia منتشر گردیده اشاره کنم که کار ویراستاری آن بعهده ایشان بوده و اکنون از منابع علمی معتبر بزبان انگلیسی محسوب میشود.  
اگرچه سوابق و رزومه علمی افراد میتواند معرف صلاحیت علمی آنها باشد اما هیچ چیز نمیتواند مانند شیوه تدریس و مهارت استاد در تعلیم دادن مفاهیم مشکل و بر انگیختن ذهن شاگردان به تفکر، گویای فضل و دانش معلم باشد.  من خود بعنوان کسی که سالها در دانشگاه تدریس کرده ام از مهارت ایشان در تدریس آگاهم و تردید ندارم که شما نیز از جلسات درس استاد محمدرضا جوزی بیش از آنچه انتظار دارید بهره خواهید برد.
با احترام و سپاس
 
 
Bahram Khamjani
Artist

crop image

To see my paintings please visit my website at
 http://www.khamjani.com

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ