به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ خرداد ۹, پنجشنبه

[farsibooks] مهمان سرودۀ مینا

درودبردوستان نازنینم
سرودۀ تازۀ مینا بنام     مهمان    را تقدیم میکنم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا سال 87       لینک - دانلودکنید

شادباشید

دوستان نازنینم نظراتتان را درمورد کیفیت دانلودومشکلات احتمالی آن بویژه عزیزانی که ازخطوط دایال آپ استفاده میکنند حتما بفرستند


مهمان

امروز دریا موج را به مهمانی ساحل برد ،

و به من صداقت آموخت .

امروز زمزمه ی شیرین جویبار، تشنگی گل را تفسیر کرد ،

و به من راز محبت آموخت.

درخت سایه ی سبزش را به جنگلها سپرد ،

   و به من کلید امانت سپرد .

 ابری سفید ، نرم و آهسته ، شکل گرفت و بالا رفت،

   قله ی کوه را در آغوش گرفت ،

                                        و به من " استقامت " آموخت .

غنچه از صدای نوازش صبح  بیدار شد و خندید ،

   و من رنگ امید را دیدم .

   در آشیانه ی کو چک گنجشک ، جوجه ای در آرزوی پرواز ،

   خطر را تجربه کرد واوج گرفت،

                                   و به من قدرت " ایمان " آمو خت .

    پروانه پیله ی تاریکش را شکا فت ،

                  با غرور بال گشود ،

                                       و به من" تولدی" دوباره آموخت .

                             دستان ما پنجره های دوستی را گشوده اند،

                                  تا در کنار هم ستاره ها را بشمریم .

 

                                   مینا   9/3/87
 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Quick file sharing

Send up to 1GB of

files in an IM.

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

Dog Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about dogs.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ