به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ خرداد ۲۰, دوشنبه

[farsibooks] سرودۀ تازۀ مینا ایمان

درودبردوستان نازنینم
سرودۀ تازۀ مینارا   بنام     ایمان     تقدیمتان میکنم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا سال 87       لینک - دانلودکنید
شادباشید





 ایمان

در این شهر، سکوت صدای نفس کشیدن زنده هاست،

و قناری قصه ی تنها ییش را فقط برای گل نمیخواند،

   قلب زمین گرفته است،

   نبض دوستی در کوچه ی خاطرات هر لحظه ضعیف تر میشود،

  سلامی کوتاه، " صبحت به خیر" روز را به پایان رساند،

         من به سلام ایمان دارم،

من به رسش سپیده در قلب شب ایمان دارم،

باران بوی مهربانی اش را به دشت میبارد،

بنفشه ها منتظرند تا رنگی شاد،

     برای عشقی بی تاب،

                          بیافرینند،

از لبخند آسمان رنگین کمان بیدار شد،

 من به رنگهای رنگین کمان ایمان دارم.

                     مینا   20/3/87   


 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE
You rock! Blockbuster wants to give you a complimentary trial of Blockbuster Total Access.
Recent Activity
Visit Your Group
Best of Y! Groups

Discover groups

that are the best

of their class.

Healthy Living

Learn to live life

to the fullest

on Yahoo! Groups.

Health Groups

for people over 40

Join people who are

staying in shape.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ