به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ خرداد ۲۴, جمعه

[farsibooks] شاهد سرودۀ مینا

درودبردوستان نازنینم
سرودۀ تازۀ مینارا   بنام     شاهد     تقدیمتان میکنم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا سال 87       لینک - دانلودکنید
شادباشید



شاهد

من شاهد بارش ستاره ها در آسمان صداقتم،

 من شاهد  بلورهایی از جنس طراوتم،

 من شاهد اقیانوس هایی از جنس محبتم،

 من شاهد زمزمه ی صمیّتم  ،

من شاهد ذوب یک کوه ، در قلبی تشنه ام،

 من شاهد طپش یک نبض،

                      لرزش یک صدا ،

                          در داستان یک هجرتم ،

  من شاهد تفسیر کلمات نرم باران ،

                            برای یک رویش دوباره ام،

  من شاهد درخشش امید  در یک نگاه منتظرم،

   من آموختم که از روی بالهای یک پروانه،

                    تا پرواز رویاها،

                               راه دوری نیست .

                         مینا 24/3/87 

  

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE

Blockbuster is giving away a FREE trial of - Blockbuster Total Access.
Recent Activity
Visit Your Group
Check out the

Y! Groups blog

Stay up to speed

on all things Groups!

Yahoo! Groups

Wellness Spot

A resource for Curves

and weight loss.

Healthy Living

Learn to live life

to the fullest

on Yahoo! Groups.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ