به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ خرداد ۲۹, چهارشنبه

[farsibooks] سرودۀ تازۀ مینا بنام تفسیر

درودبردوستان نازنینم
سرودۀ تازۀ مینارا   بنام     تفســــیر     تقدیمتان میکنم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا سال 87       لینک - دانلودکنید
شادباشید


  تفسیر

لطافت باران را تفسیر کن تا بدانم نوازش چیست ،

گرمی آفتاب را تعبیر کن تا بگویم محبت چیست،

 حرمت عشق را معنی کن تا بشناسم که حلاج کیست،

    من سرشار از پرواز پرنده های مهاجرم،

  رازهای دل خسته ات را،

  رنگ شبهای تنهاییت را،

  باور سرد گذشته هایت را،

  مرز های مقدس ایمانت را،

  درخت سبز آرزوهایت را،

   شراب کهنه ی دلتنگی ات را،

  در یک جرعه از نگاهت نوشیدم،

 من داستان شعله را ،

                 برای رقص پروانه ،

                       برای اشک  شمع،

                             باور کردم ،

من جاودانگی را،

   در پیمانه ای از جنس غروب،

                     پنهان کردم .

 

           مینا 26/3/87 

 ( کافه نادری )


View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
MARKETPLACE
You rock! Blockbuster wants to give you a complimentary trial of Blockbuster Total Access.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

All together now

Host a free online

conference on IM.

Find helpful tips

for Moderators

on the Yahoo!

Groups team blog.

All-Bran

Day 10 Club

on Yahoo! Groups

Feel better with fiber.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ