به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ خرداد ۳۰, پنجشنبه

[farsibooks] سرودۀ تازۀ مینا یگانگی

درودبردوستان نازنینم
سرودۀ تازۀ مینارا   بنام     یگانگی     تقدیمتان میکنم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا سال 87       لینک - دانلودکنید بروز شده
شادباشید


یگانگی

من از فرود گفتم و تو شهاب شدی

                       تو از بهانه گفتی ومن گلایه شدم

من از خواب گفتم و تو رویا شدی

                      تو از تب گفتی و من حسرت شدم

من از عمر گفتم و تو زمانه شدی

                       تو از رود گفتی و من روانه شدم

من از سکوت گفتم و تو کویر شدی

                       تو از نفوذ گفتی و من چشمه شدم

من از عمق گفتم و تو نگاه شدی

                        تو از صبر گفتی و من کوه شدم

من از شعر گفتم و تو قصیده شدی

                      تو از عشق گفتی ومن شراره شدم

من از تصویر گفتم و تو نشانه شدی

                     تو از تردید گفتی و من  یگانه شدم

......"..سپید مشکی من"

                مرا تحمل گفتگو از غبار نیست   ،...

 ...........برایم از یگانگی بگو،

         مینا

31/3/87 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Discover Tips

on healthy living

and healthy eating

on Yahoo! Groups.

How-To Zone

on Yahoo! Groups

Find garden, home

& auto groups.

Y! Messenger

PC-to-PC calls

Call your friends

worldwide - free!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ