به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

خبرنامه کتابهای رایگان پارسی توجه مهم از وبلاگ معجزع عشق

با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز وبلاگ معجزه عشق
چندی پیش به جهت بیماری شدید و مشکلاتی که برای شخص من پیش امده بود...یکی از دوستان سود جو گویا از نبود شخص من در وبلاگ معجزه عشق و اینکه چند اثر از هنرمندان دیگر به نمایش گذاشته شد دچار سو تفاهمی شدند....که گویا وبلاگ معجزه عشق دارد تعطیل می شود
ایشان با نام شخصی بنده اثار مشترک من و اقای مهرزاد.ش را از یک ایمسل موهوم با نام پرنده عشق پرواز برای وبلاگ جنسیت و جامکعه ارسال کردند و نیز تعدادی از اثاری را که می دانستند قبلا در ارشیو ما موجود بوده
گویا ایشان یک نوشته نامشخص که با نام همین ایمیل موهوم هم بوده " عشق پرواز" ...برای همین سایت ارسال کرده اند که خب به مزاج بسیاری از دوستان مذهبی خوش نیامده...بعد من نمی دانم چطور این دو تا بهم ارتباط دارد که ایمیل اعتراض برای شخص بنده ارسال شده؟؟؟؟؟!!!!
حقیقتا من اون ایمیل را هر چه نگاه کردم اولا من با وج.د تسلط به حداقل 4-5 زبان زنده دنیا ( حالا گویشهای محلی را بی خیال می شوم)...والا هر چی این معجونی را که با رسم الخط انگلیسی بود تشخیص ندادم کخه اگر حروف الفبا انگلیسی است خب پس چرا مفهوم کلمات فارسی است؟؟؟؟؟!!!!
خلاصه بنده هر چه این معجون را بر انداز کردم ...متوجه نشدم جز کدام دسته خطوط طبقه بندی می شود
حالا محتوای توهین امیز نامه به کنار .....که خب ربطی به فرهنگ و ادب نویسنده دارد و اصلا و ابدا ربطی به گروه ما پیدا نمی کند!!!!!
لذا بابت این رفتار زشت و ناپسند فرهنگی
و بابت این قدر ناشناسی
با عرض پوزش از همه دوستان زین پس نوشته ها و محصولات فرهنگی وبلاگ معجزه عشق فقط و فقط با نام دکمتر بهاره دارس/ مهرزاد.ش .....و با ارم وبلاگ ارائه خواهد شد و دقیقا در خود وبلاگ و هراز چندی ممکن است به کتابخانه نیز ارائه شود
هر چند من هر چی ان متن مورد اعتراض را خواندم .....نه تنها شباهت به طراحی های اقای مهرزاد .ش ندارد...اصلا محتوای ان هیچ گونه همخونی با عقاید شخصی بنده هم ندارد.....دوستان عزیز شما نام شخحص من را اگر در گوگل سرچ کنید ...گاها چیزهای از من به جهت کارهای وسیعی که انجام می دهم ذکر شده و زیرش نام من آمده که من مانده ام من کجا چنین حرفی را زده ام که تازه طرف در وبلاگش از من نقل قول هم کرده و آن را امضا هم فرموده.....
حالا دیگر وای بجال چیزی که اصلا در اسلوب کاری بنده نبوده و نیست و تازه من اگر نوعی از علوم ...را به هر دلیلی بررسی کرده و در باب ان مطلب بنویسم خوب اولا من ادم اسم و رسم داری هستم و زیرش امضا می زنم.....در ثانی کارهای َشخصی بنده امضای وبلاگ و طراح اختصاصی دارد...و تازه شیوه کاری من سالهاست در اینترنت و مراکز کاری و علمی مشخص است
پس از این به بعد مسئولیت هیچ نوع کاری جز کارهای با امضا و آرم " معجزه عشق".....تا ابد نه متوجه من است...نه متوجه اقای مهرزاد.ش ( هنرمند عزیز و طراح اختصاصی اثار بنده)......پس خواهشا دست از این رفتارها و حرکات غیر فرهنگی بردارید و کمی به ابا دانی در سطح اول ذهن ویران خویش بپردازید
سپاس از همراهمی همگی شما
دکتر بهاره دادرس : پزشک / محقق/ نویسنده/ هنرمند

--
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي ارسال شده است.
وبلاگ ما:
http://persianbooks2.blogspot.ru
آدرس ارسال نامه:
persianebooks@googlegroups.com
برای قطع اشتراك :
persianebooks+unsubscribe@googlegroups.com
 
مطالب وكتابهاي مروج خشونت وتجزیه طلبی و تروریسم ،ضد دولتي وضدديني و کتب قابل خرید دربازاررسمی ایران و کتب چاپ خارج(مشمول کپی رایت) براي اين گروه ارسال نخواهد شد.
لطفا موقع ارسال نامه به گروه حتما این موارد را درنظر بگیرید و لطفا موضوع نامه را نيزبه طور كامل ذكر كنيد
و از نوشتن به رسم الخط فینگلیش پرهیز کنید.
http://groups.google.com/group/persianebooks?hl=en
 
برای کمک به ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستیدواز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.
خبر خوان وبلاگ:
http://feeds.feedburner.com/ketabxaneh
آدرس گزیده مطالب جالب ديگر تارنماها:
http://persianbooks-harfha.blogspot.com
برای یافتن شرایط عمومی وپرسش و پاسخ ها از این آدرس استفاده کنید:
http://book-faqs.blogspot.com
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ