به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ اردیبهشت ۲۶, پنجشنبه

کتابهای رایگان فارسی نويسنده اصلي كتاب «كژراهه»منسوب به زنده ياد احسان طبري لب به سخن گشوده است

نويسنده اصلي كتاب «كژراهه»منسوب به زنده ياد احسان طبري لب به سخن گشوده است

راز گشائی های امنیتی عبدالله شهبازی
نفوذی ها
در دم ودستگاه امنیتی ج.اسلامی

کژراهه (خاطرات احسان طبری)، خاطرات ایرج اسکندری، خاطرات نورالدین کیانوری هر سه کتاب ویراسته من است. مولف جزوه 1200 صفحه‌ای که در هفته‌های اخیر توسط مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی، با نام "حزب توده، از شکل‌گیری تا فروپاشی" منتشر شده و قریب دو دهه در دانشکده اطلاعات تدریس می‌شد من هستم که با درخواست من، بدون ذکر نام مؤلف، اخیرا نیز باردیگر منتشر شده است. کتاب ظهور و سقوط سلطنت پهلوی، مشتمل بر خاطرات ارتشبد فردوست و پیوست‌های من در جلد دوّم، که به عنوان پرتیراژترین و مؤثرترین کتاب تاریخی پس از انقلاب شناخته می‌شود، اثر من است.

تحقیقات و مستندات من از قتل های زنجیره ای

عبدالله شهبازی در وبلاگ خود با روح الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی و از چهره های امنیتی طرفدار قتل های زنجیره ای چنان سرشاخ شده است که چاره ای نیست جز آنکه یکی پشت دیگری را به خاک برساند. دراین نوشته ها، تازه مشخص شده که عبدالله شهباری طی دو دهه اخیر به عالی ترین سطوح مجمع فرماندهان سپاه، بیت رهبری و آرشیو محرمانه ترین اسناد دسترسی داشته و برخی کتاب هائی که بی نام مولف یا ویراستار منتشر شده، کار او بوده است. همچنان که در این شاخ به شاخ شدن مشخص شده که روحالله حسینیان باحتمال بسیار زیاد شجره بهائی دارد و سر و گوشش در محافل وابسته به دستگاه های امنیتی اسرائیل می جنبیده است!

عبدالله شهبازی در آخرین و جدیدترین نوشته خود اطلاعاتی را پیرامون قتل های زنجیره ای، نفوذی بودن سعید امامی و مهرداد عالیخانی بعنوان مجری فتوای قتل های زنجیره ای و همچنین محرمانه ترین جلسات سران نظام در آن دوران منتشر کرده است. او یک سر این وقایع و شبکه ها را به شبکه مافیائی نفت در جمهوری اسلامی وصل می کند. داده های اطلاعاتی او، گرچه در باره وقایعی است که زمان از روی آنها گذشته، اما از آنجا که نفوذ و جاسوسی تا حد ربودن و انتقال لب تاپ اتمی جمهوری اسلامی به اسرائیل و امریکا ادامه داد، افشاگری جدید او واقعا خواندنی است. بسیار خواندنی تر و پر اطلاعات تر از مقالات اکبر گنجی در سالهای شکوفائی مطبوعات دوم خردادی. این نفوذ و دست باز شبکه جاسوسی اسرائیل در جمهوری اسلامی را با مرور اخبار مربوط به غیب شدن در ترکیه و سپس پناهنده شدن سردار علیرضا عسگری رابط اتمی- نظامی سپاه با سوریه و حزب الله لبنان و یا لو رفتن زمان و محل ملاقات فرماندهان سپاه در خاک کردستان عراق و حتی آگاهی امریکائی ها از افراد حاضر در تیم اعزامی و یورش به محل اقامت آنها و ربودن آنها و دهها حادثه کوچک و بزرگ مشابه دیگر باید پی گرفت. از این نظر، خواندن دقیق گزارش هائی که عبدالله شهبازی – بی اعتنا به هر انگیزه و حمایتی- می نویسد جالب است و آن را توصیه می کنیم. ما از نوشته جدید و طولانی عبدالله شهبازی یک خلاصه گزارش خبری تهیه کرده ایم، که می خوانید و در صورت تمایل می توانید اصل گزارش و نوشته را در وبلاگ خود نویسنده بخوانید که آدرس آن در صفحه پیوندهای پیک نت قابل دسترسی است. 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
نامه هاي خودرا به اين آدرس براي گروه بفرستيد:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك به اين آدرس نامه بفرستيد:
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com
توجه:
بعضي از نامه هاي گروه ممكن است به قسمت
spam
در
اي ميل شما (بطور اشتباه)وارد شوند
لطفا روزانه قسمت
spam
را هم چك كنيد
وگزينه هاي مذكور را مطالعه كرده ودكمه
not spam
را فشار دهيد

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com

گروه اطلاع رسانی وبلاگ:

http://groups.google.com/group/persiskiknigi
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ