به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ اردیبهشت ۱۳, جمعه

[farsibooks] سروده علی سنتوری از مینا

دوستان نازنینم
درودبر شما و سروده علی سنتوری از مینا تقدیمتان

شادباشید

  علی سنتوری
 بیست و شش روز و هفده ساعت از عمر ماه گذشت ،
                   دیگه برای مهتاب رمقی نمونده،
          دلم میخواد که عاشق باشم ، مثل علی سنتوری ،
   که عشق از رگهایم تا دستانم ودر سنتورم جاری بشه،
    تا به صدام گرمی بده ،
                              یا با غمم به دیگران شادی بده،
    ولی نمیگم : دلم میخواد صداتو بشنوم،
    خوب مید ونی  که  عشق من  بها نه ی صدای توست،
        اینجا دارم جون میگیرم ، فکر میکنم حقیقته،
 
    زمزمه ی یک ترانه ، مثل یه احساس بیکرانه،
        رویش باور توی زمین انکار،
 که در امتداد زندگی به من رسیده ،
      ما اینجا ییم ، نقطه ای میان ستاره ها،
       در سرزمینی سبز از گلهای اعتماد ،
        ستاره ها در نگاه تو میدرخشند،                                 
مینا    13/2/87 

 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 




Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it now.

__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Groups blog

The place to go

to stay informed

on Groups news!

Cat Fanatics

on Yahoo! Groups

Find people who are

crazy about cats.

Yahoo! Groups

Join a program

to help you find

balance in your life.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ