به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۲۳, چهارشنبه

[farsibooks] Fw: NAJES !



 
Darvishalli





--- On Sun, 8/10/08, Ramin Etebar <retebar@cox.net> wrote:
From: Ramin Etebar <retebar@cox.net>
Subject: NAJES !
To: "Ramin Etebar" <retebar@cox.net>
Received: Sunday, August 10, 2008, 4:07 AM

آب نجس است !

شناگر ایرانی به بهانه این که استخری که قرار است در آن مسابقه شنا المپیک چین برگزار شود ، با توجه به حضور شناگر اسراییلی " نجس " می شود ، از شرکت در این رقابت باز ماند .

بخت برگشته این شناگر که باید خود را به بیماری هم می زد که رسوا نشود نزد " درون مرزی " ها !

غافل از آن که عصر ، عصر ارسال اطلاعات با سرعت نور است !

آخر یکی نیست بگوید " حکومت روضه خوان ها " را چه به المپیک !   

ولی چه جای اندوه ! چرا که جای افسردگی ندارد اگر هیچ ایرانی در هیچ مسابقه ای حضور نیابد و پیروز نشود . هرگز به خود بالیدن ندارد برافراشته شدن پرچم " سیک نشان " روضه خوان ها !

یادمان باشد تا زمانی که به دین و ضرورت وجود " روضه خوان " باورمندیم ، آب ها نجس اند !

 

شناگر ایرانی در المپیک راهی بیمارستان شد!

خبرگزاری ایسنا: بيماري "محمد عليرضايي" را از حضور در رقابت شناي 100 متر قورباغه مردان بازي‌هاي المپيك پكن باز داشت. عليرضايي قرار بود عصر روز شنبه در گروه چهارم مقدماتي 100 متر قورباغه با حريفانش رقابت كند، اما او در اين مسابقه حاضر نشد. مسوولان كاروان ايران، علت حاضر نشدن عليرضايي را بيماري خواندند و اعلام كردند كه وی به دليل بيماري نتوانست در رقابت حاضر شود و همراه با سرمربي تيم ملي راهي بيمارستان شده است.

خبرگزاری ايلنا: "محمد عليرضايي" در رقابت‌هاي دور نخست شناي 100 متر قورباغه‌ مردان در دسته‌خود شركت نكرد. محمد عليرضايي شناگر ایران به دليل حضور شناگر اسرائيلی در رقابت اين دسته شركت نكرد.


احتمال اخراج جمهوری اسلامی از المپیک

روزنامه اعتماد : هر چند قرار بود با وجود هم گروهي محمد عليرضايي با شناگر اسرائيلي در رشته صد متر قورباغه مسابقات شناي بازي هاي المپيک، اولين شناگر ايران در طول تاريخ المپيک در مسابقه حاضر شود و اين چيزي بود که ديروز از سوي دبير کل کميته ملي المپيک ايران هم اعلام شد اما در روز مسابقه در تابلوي سالن ژيمناسيوم پکن جلوي نام محمد عليرضايي نوشته شد؛ DNS. اين سه حرف لاتين به اين معني است که عليرضايي در خط استارت حاضر نشده است. گرچه جمعه وقتي اعلام شد عليرضايي با حريفي اسرائيلي هم گروه شده علي کفاشيان خيلي صريح و روشن گفت هيچ مانعي براي شرکت اولين شناگر ايران در بازي هاي المپيک وجود ندارد و حتي گفته بود در بازي هاي گروهي مشکلي براي رقابت ورزشکاران ايراني با حريفان اسرائيلي وجود ندارد اما وقتي سايت مسابقات خبر داد عليرضايي در رقابت ها شرکت نکرده اميدها براي عليرضايي که شانس بالايي براي صعود به مرحله نهايي داشت از بين رفت. عليرضايي که اولين شناگر ايراني بود که بدون وايلد کارت سهميه حضور در المپيک را کسب کرد براي گرفتن اين سهميه يک ماه و نيم در کرواسي زير نظر مربي کرواتش تمرين کرد اما بدون اينکه بتواند در المپيک حاضر شود از اين رقابت ها کنار رفت. البته شايد اين تصميم به اين دليل گرفته شده باشد که فدراسيون شنا در مسابقات انتخابي المپيک به محمد بيداريان اجازه نداد با حريف اسرائيلي خود مسابقه بدهد. با اين حال يکي از مسولان سازمان تربيت بدني پس از هم گروه شدن عليرضايي با شناگر اسرائيلي به خبرنگار اعتماد گفت؛ «اگر بيداريان در مسابقه انتخابي المپيک شرکت نکرد به دليل اشتباهي بود که فدراسيون مرتکب شد. فدراسيون وقتي ديد بيداريان نمي تواند به حد نصاب المپيک برسد چنين تصميمي گرفت. بنابراين دليلي ندارد عليرضايي در المپيک شرکت نکند. در طول تاريخ ورزش ايران هم سابقه نداشته تنها به خاطر هم گروهي با حريفي از اسرائيل ورزشکاري ايراني از حضور در مسابقات انصراف بدهد.» هرچند تا ديروز همه چيز حکايت از حضور عليرضايي در مسابقات شناي المپيک مي کرد اما اين کار با تغيير ناگهاني در تصميم مديران ارشد سازمان تربيت بدني انجام نشد.
اين موضوع نشان دهنده سردرگمي در تصميم گيري هاي ورزش کشور است که يک روز دبير کل کميته ملي المپيک اش چيزي مي گويد و در کمتر از 24 ساعت با چرخشي عجيب تصميم ديگري گرفته مي شود. در اين وضع مسوولان کميته ملي المپيک ايران بايد به دنبال بهانه يي باشند تا غيبت عليرضايي را توجيه کنند چرا که اگر سران کميته بين المللي المپيک متوجه شوند اين شناگر ايراني به دليل مسائل سياسي در مسابقات حضور پيدا نکرده کل کاروان تيم ايران حاضر در بازي هاي دهکده از المپيک اخراج خواهد شد. البته سران کميته بين المللي المپيک به همين بهانه بسنده نمي کنند و مسوولان تيم شناي ايران بايد مدارک رسمي پزشکي که به تاييد پزشک معتمد IOC رسيده را ارائه کنند، در غير اين صورت احتمال اخراج کاروان ايران از دهکده المپيک وجود دارد. مسوولان کميته ملي المپيک ايران دقايقي بعد از انصراف عليرضايي دليل اين غيبت را بيماري او اعلام کردند، هرچند که اين براي راضي کردن سران کميته بين المللي المپيک کافي نخواهد بود. درست همين چهار سال پيش بود که آرش ميراسماعيلي در وزن 60 کيلوگرم رقابت هاي جودوي المپيک در مرحله اول به دليل هم گروه شدن با حريفي اسرائيلي از حضور در مسابقات انصراف داد اما آنها براي اينکه محروميتي متوجه کاروان ايران نشود با مصدوميتي ساختگي سران کميته بين المللي المپيک را براي غيبت ميراسماعيلي راضي کردند. هرچند آن روزها به دليل آسيب ديدگي خفيف ميراسماعيلي از ناحيه کمر، تيم پزشکي ايران توانست IOC را قانع کند که ميراسماعيلي به دليل مصدوميت در مسابقات شرکت نکرده است. گرچه تا پيش از اين ورزشکاران ايراني از رويارويي مستقيم با ورزشکاران اسرائيلي خودداري مي کردند اما با بدعتي که سازمان تربيت بدني در دولت نهم گذاشته بعيد نيست که از اين به بعد تيم هاي ايراني به دليل حضور ورزشکاران اسرائیلی در مسابقات جهاني از حضور در اين رقابت ها انصراف دهند.

 



Yahoo! Canada Toolbar : Search from anywhere on the web and bookmark your favourite sites. Download it now!


__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Yahoo! Groups

Dog Zone

Connect w/others

who love dogs.

Y! Messenger

Send pics quick

Share photos while

you IM friends.

Real Food Group

on Yahoo! Groups

What does real food

mean to you?

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ