به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۲۴, پنجشنبه

[farsibooks] Fw: *ادبستان کاوه* چکیده ی مطلب


با درود به هموطن گرامی کاوه آهنگر

هموطن گرامی جعل مدارک دانشگاهی وهمچنین اخذ مدرک دانشگاهی بی آنکه برای تحصیل در کلاس درس حاضر شوند در پایان هر نیمسال برای امتحان ، ورقه امتحانی به منزل آقایان برده می شود و سپس با نمره عالی نیمسال را طی می کنند. این روند کار آقایان و خانم های صاحب پست و مقام در جمهوری اسلامی است. البته باید گفته شود در مورد افراد فوق الذکر بین  دانشگاه دولتی و آزاد فرق چندانی نیست از قضات قوه قضائیه ، وکلای مجلس گرفته تا افراد رده بالای سپاه همه از این امتیاز برخوردارند به عنوان مثال آقای ابریشمچی یا ابریشمی برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد زمین باغ وحش تهران را در دوره معاونت شهرداری ( ایشان معاون آقای کرباسچی بودند) بین استادان دانشگاه علامه طباطبایی تقسیم کرد. یا آقای محسن رضایی لیسانس  یا فوق لیسانس خود را به کمک فردی به نام پیش بین   (از گروه منصوران) که در دانشکده اقتصاد  دانشگاه شهید چمران به عنوان کمک مربی استخدام شده بود و همکاری فرد دیگری به نام هدایتی ( مربی ) که مدیر گروه مدیریت بود بی آن که در کلاسی حضور یابد اخذ کرد، اخذ مدرک دکتری ایشان نیز داستان دیگری دارد. به طوری که شنیده ام همین آقای محسن رضایی  اکنون به عنوان استاد در دانشگاه تهران به تدریس اشتغال دارد. از این دسته افراد اگر بخواهم اسم ببرم قضیه هفتاد من کاغذ خواهد بود. حال نمی دانم چه شده که به آقای کردان بند کرده اند. همه می دانند که مدرک دکتری افتخاری یک موضوع تشریفاتی است ارزش علمی ندارد جعل چنین مدرکی هم از نادانی و کم شعوری آقای کردان بوده است  واقعا" ملاحظه می فرمائید که ملت ایران دچار چه آدمهای شارلاتانی هست. همین آقای کردان بازهم از آقای محسن رضایی ،  قضات ،وکلای مجلس و دیگر سران کشور شرافتمند تر است که یک مدرک بی ارزشی را جعل کرده است وگرنه ایشان کمتر از دیگران نبودند خیلی راحت می توانستند از هر دانشگاهی در ایران به طور رسمی مدرک دکتری دریافت کنند. و حداقل به عنوان استاد در یکی از دانشگاههای معتبر کشور تدریس نمایند. بسیاری از مجلسیان ، قضات دادگستری و سایر نهادهای مملکتی مدرک دکتری از دانشگاه مکاتبه یی هاوایی اخذ کرده اند و از مزایای آن استفاده می کنند چرا صدایشان در نمی آید، وقتی به موضوع می اندیشم می بینم کاسیی زیر نیم کاسه است که ملت خبر ندارد ، وگرنه اینها به فکر ملت نیستند این مجلسیان و دیگر سردمدارن به فکر منافع خودشان هستند و به هر صورتی می خواهند انتخابات مربوط به ریاست جمهوری در دست افراد خودی باشد. در صورتی که نیاز باشد مدارک بسیاری از این آقایان را با مستندات رو خواهم کرد. شاد و زنده باشید

درویش علی     

 
 


--- On Fri, 8/15/08, adabestanekave <ahangar2008@yahoo.com> wrote:
From: adabestanekave <ahangar2008@yahoo.com>
Subject: *ادبستان کاوه* چکیده ی مطلب
To: adabestan-kaveh-ahangar@yahoogroups.com
Date: Friday, August 15, 2008, 2:59 AM


............. ......... ..@gmail. com>
Subject: چکیده ی مطلب
To: ahangar2008@ yahoo.com
Date: Thursday, August 14, 2008, 2:33 PM

ادبستان کاوه

در باره ی دکترای افتخاری سردار سرلشگر دکتر مهندس کردان نگون بخت از اراذل و اوباش سابق و وزیر کشور کنونی که از دانشگاه آکسفورد انگلستان دریافت کرده و یا نکرده است آنچنان بگو و مگو در گرفته است که خابگاه شورای حکومت مافیایی با ژست مسخره ای که انگار کاره ای هست گروه تحقیق از دانشمندانی که در آشپزخانه با دیگ و قابلمه اورانیوم غنی شده تهیه می کردند تشکیل داده تا در این مورد تحقیق و تفحص کنند. که یعنی موضوع جدی و حیثیتی است و تا بحال آیت الله هایشان آیت الله بوده اند و حجت الاسلام هایشان حجت الاسلام بوده اند و سردار سرلشگر دکتر مهندس هایشان سردار سر لشگر دکتر مهندس بوده اند!

حکایت این است که ما هم بالای بومتان را دیده ایم و هم پایین بومتان را. چه آن هنگام که دستتان به جایی بند نبود و از قدرت و مقام و دنیا کوتاه بود و همه گان را دعوت می کردید به تقوا و پرهیزکاری و دست از دنیا کشیدن و به آخرت و غرفه های بهشتی فکر کردن و سخاوت و مروت و عدالت پیشه ی خود کردن و چه حالا که به قدرت و مال و منال رسیده اید و دیگر خدا را بنده نیستید و چپاول و غارت و دزدی و جنایت را امری عبادی الاهی می خانید و رحم به صغیر و کبیر ندارید!

انگار ندیده ایم و ندانسته ایم که چگونه آیت الله هایتان خدعه گر و دروغگو و قاچاقچی و دزد و جنایتکار بوده اند ؟ چگونه حجت الاسلام هایتان خانه ی عفاف در کرج و جاهای دیگر گشوده بودند و بکار جا کشی برای این و آن در کناره ها و اکناف خلیج فارس مشغول بوده اند و چگونه سردار سرلشگر دکتر مهندسانتان نماز جماعت زنان لخت را بر پا می کردند و دست در دست قاچاقچیان بین المللی به قاچاق اسلحه و مواد مخدر مبادرت می ورزیدند و ندیده ایم و ندانسته ایم که قاضی القضات های روانی تان که هم عقلشان پاره سنگ بر می داشت و هم پیشانیشان از داغ مهر سجاده کبره بسته بود و بسته است چگونه دزدی و هیزی و تجاوز و جنایت  کرده اند و می کنند؟! عالم و آدم و حتا بچه های قنداقی هم می دانند که همه گی و جمله گی اراذل و اوباش هستید و دارید فیلمی هولیوودی را به کارگردانی غرب برای سرگرمی و مشغول کردن اهالی کره ی زمین بازی می کنید!

از روز نخست که دیوانه ی جاهل و جاه طلبی را بفرمان استعمار پیر لباس مجتهدی پوشاندند و در ترکیه و سپس در عراق در آب نمک خاباندند تیتراژ فیلم شروع می شود و با جمع شدن بازیگرها از اطراف دنیا در زیر درخت سیب در نوفل لوشاتوی فرانسه و پروازشان با هواپیمای فرانسوی به سوی فرودگاه مهرآباد تهران فیلم آغاز می شود و از این پس پلان به پلان تصاویر بگیر و ببند و بزن و بکوب و کشت و کشتار و جنگ و ویرانی به تماشای اهالی کره ی زمین گذاشته می شود که صحنه های پر هیجان و دلهره آور رمبو و جان سخت ومانند این ها در برابرش بچه بازی بوده است. حالا در عوض دادن جایزه ی اسکار و گفتن دست مریزاد به این اراذل و اوباش که با توانایی متافیزیکی و فوق بشری و شگفتی آفرینی نقش های دزدی و جنایی خود را اینچنین واقعی ایفا کرده اند و بجای کف زدن و هورا کشیدن برای کارگردان غربی که توانسته با گرفتن بازی درخشان و خیره کننده از بازیگرهای ناشی و دست و پا چلفتی و ناوارد کیشه های فروش اسلحه و بنجل های دور ریختنی خود را اینچنین پر رونق و گرم گرداند ببینید سر یک دکترای افتخاری بی قابلیت چه بامبول بازی و الم شنگه ای راه انداخته اید؟!



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Real Food Group

Share recipes,

restaurant ratings

and favorite meals.

John McEnroe

on Yahoo! Groups

Join him for the

10 Day Challenge.

Yahoo! Groups

Discover healthy

living groups and

live a full life.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ