به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۱۲, شنبه

[farsibooks] سرودۀ مینا جستجو

درود  بردوستان نازنینم
هفدهمین سرودۀ مینا را درتابستان  بنام جستجو تقدیمتان میکنم
درانتظارھرگونھ نظرو پیشنهاد شما دوست خوب  هستم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا بهار 87       لینک - دانلودکنید

نگاشتھ ھای مینا تابستان87   لینک جدید       بروزشده

وبلاگ مینا   http://mina40. blogfa.com/ 
شادباشید

 جستجو

دل من  لکۀ ابر نیست که از باد بگریزد،

  دل من سخت ترین صخرۀ کوه را نشانه گذاشت،

و سالهاست که شاخه های خشک خودخواهی ام را،

         به شعله های سرکش تواضع فروخته ام ،

 من شبانه گورهای گمنام را شکافته ام،

    ودر میان اجساد پوسیدۀ  انسان های زنده بگور شده،

              راز خفتۀ  سردی کلما ت را یافتم ،

   من ساحل آرام موج های سرکشم،

و در انعکاس قلب اقیانوس،

            صورت داغ آفتاب را بوسیده ام،

" تکبیر" فراموشی بگو

            مینا        12/5/87 

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Curves on Yahoo!

A group for women

to share & discuss

food & weight loss.

Special K Group

on Yahoo! Groups

Learn how others

are losing pounds.

Dog Groups

on Yahoo! Groups

Share pictures &

stories about dogs.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ