به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۱۳, یکشنبه

[farsibooks] سرودۀ مینا قصه

درود  بردوستان نازنینم
هجدهمین سرودۀ مینا را درتابستان  بنام قصّه تقدیمتان میکنم
درانتظارھرگونھ نظرو پیشنهاد شما دوست خوب  هستم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا بهار 87       لینک - دانلودکنید

نگاشتھ ھای مینا تابستان87   لینک جدید       بروزشده

وبلاگ مینا   http://mina40. blogfa.com/ 
شادباشید

        قصه

زندگی را قصه کن ،عشق را برای من افسانه کن  ،

تشنگی را چشمه کن،عشق را برای من پیمانه کن،

دوستی را خنده کن ،

                  خنده ات را هدیه کن ،

                                 مستی ات را تکیه کن ،

....................

عشق را ترانه کن ،

                 حسرتت را گریه کن ،

                                 رازهای عاشقی را نامه کن ،

.........................

بوسه را بهانه کن،

                غنچه ها را بوسه کن ،

                                بوسه های عشق را مستانه کن،

............

قطره های عشق  را برای من پیمانه کن،

 شانه های عاشقم را تکیه کن،

             عشق را برای من ستاره کن،

        مینا

 13/5/87

View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Discover photos

and scrapbooking

groups in the

Familyographer Zone

Y! Messenger

Instant hello

Chat in real-time

with your friends.

Check out the

Y! Groups blog

Stay up to speed

on all things Groups!

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ