به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۷, دوشنبه

[farsibooks] سرودۀ مینا نمیدانم

درودبردوستان نازنینم
چهاردهمین سرودۀ مینا را درتابستان  بنام   نمیدانم     تقدیمتان میکنم درانتظارھرگونھ نظرو پیشنهاد شما دوست خوب  هستم
نگاشته های مینا سال 86       لینک - دانلودکنید
نگاشته های مینا بهار 87       لینک - دانلودکنید

نگاشتھ ھای مینا تابستان87   لینک جدید       بروزشده

وبلاگ مینا   http://mina40. blogfa.com/ 
شادباشید

نمیدانم

میدانم  که میخوانی و می دانم که دست چپت را زیر گونه گذاشتی،

 و فکر میکنی ،...........

کاش می دانستم که آسمان افکارت چه رنگی دارد؟

              و میخوانی که مینا نوشته است:

دارایی  من کلمات ساده اند،

         پس چگونه دریایی از چالش ایجاد کنم؟؟!!

من فقط چهارعمل اصلی  را بلدم،

          پس چگونه استدلالهای پیچیده کنم ؟؟!!

من خاطراتم را با نبض سر انگشتانم ورق می زنم،

        آیا نبض نشانه ی  زنده بودن من است ؟؟!!

میدانم که میخوانی،

و کاش می دانستم زیر چینهایی که روی پیشانی ات  نشسته است،

       چه می گذرد؟

 من دوستی را با منشور احساسم به سه رنگ اصلی  تجزیه کردم،

         "عشق"،  "ایمان" ، "صداقت"

 و زورق کاغذی ام را به آب سپردم تا  به ساحل  جواب برسد،

            سفر همیشه دیدار با خود در تنهایی است،

      و من در خویش سفر کردم،

    من پیراهن دوستی به تن کردم.

                 مینا                6/5/78 


View=>Encoding=>Unicode(UTF-8) 



__._,_.___
This is a non-political list.
Recent Activity
Visit Your Group
Y! Messenger

Instant smiles

Share photos while

you IM friends.

Yahoo! Groups

w/ John McEnroe

Join the All-Bran

Day 10 Club.

Yahoo! Groups

Join a program

to help you find

balance in your life.

.

__,_._,___

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ