به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۱ خرداد ۲, سه‌شنبه

خبرنامه کتابهای رایگان پارسی ارسال کتاب و نکاتی در باره ی کتب موجود در محیط اینترنت

من امروز میخواهم یکی از کتاب هایی  را که تا کنون به نظرم یکی از منابع اصیل مطالعاتی در باره ی تاریخ انقلاب روسیه است را برایتان ارسال کنم این کتاب را به حق میتوان از بهترین های این مبحث دانست و من برای اصلاح این کتاب وقت زیادی گذاشتم اما متأسفانه چون اصل کتاب را که به صورت چاپ شده است در اختیار نداشتم اغلاطی در این نوشته باقی ماند که هنوز آنها را رفع نکرده ام البته به محض این که این نسخه ی چاپی را بیابم این اغلاط را از میان برمیدارم اما فعلاً همین را برایتان میفرستم تا اگر کسی توانست اشکالات این کتاب را رفع کند چه خوب است که برای من هم باز پس فرستد مشکلی که هست این است که منابع در اینترنت گاه دچار نقص هستند و یا دارای اغلاطی هستند که خواننده با خواندنشان دچار زحمت میشود حیف که در ایران هنوز درک درستی از کتاب های الکترونیکی پیدا نشده است ای کاش ما هم مثل دیگر مردم جهان به خصوص اهل غرب میتوانستیم به معنای واقعی کتاب های الکترونیکی داشته باشیم اما ما چه چیزمان درست و اصولیست که این یکی  باشد در هر حال اگر بشود متن یک کتاب به صورت تایپ شده در اینترنت منتشر شود خیلی بهتر میتوان آن را مطالعه کرد یا اگر کسی مایل به نت برداری باشد برای او این نوع کتب خیلی مناسبتر است فعلاً جلد اول این کتاب را برایتان میفرستم مشخصات این کتاب را ببینید تاریخ انقلاب روسیه جلد اول اثر لئون تروتسکی ترجمه ی سعید باستانی البته لازم به توضیح است که من این کتاب را به صورت ورد برایتان ارسال کردم امید است که مفید باشد

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ