به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ مرداد ۱, سه‌شنبه

{کتابهای رایگان فارسی} طنز:من فقط راننده بودم



 
 

Sent to you by باقر كتابدار via Google Reader:

 
 

via www.armans.info on 7/22/08

من فقط راننده بودم

نويسنده: سخیداد هاتف

تاريخ نشر: 21- 07-2008

سلیم حمدان راننده ی اسامه بن لادن در یک دادگاه نظامی امریکایی محاکمه می شود. حمدان گفته است که او در برابر دوصد دالر در ماه ، تنها برای اسامه بن لادن راننده گی می کرده و کاری به دیگر کارهای او نداشته است. به نظر من امریکایی ها باید هرچه زودتر خلیفه سلیم را آزاد کنند. اینها به موتروان ها هم کار دارند.

Story Image, Click to View Article

سلیم حمدان راننده ی اسامه بن لادن در یک دادگاه نظامی امریکایی محاکمه می شود. حمدان گفته است که او در برابر دوصد دالر در ماه ، تنها برای اسامه بن لادن راننده گی می کرده و کاری به دیگر کارهای او نداشته است. به نظر من امریکایی ها باید هرچه زودتر خلیفه سلیم را آزاد کنند. اینها به موتروان ها هم کار دارند.


 


من فقط راننده بودم !


 گر چه چندین سال پیش ِ شیخ خدمت می نمودم


گر چه مهرش تا کنون زنده است در عمق ِ وجودم


گرچه با ایمان به امر شیخ آدم می ربودم


یا کسی را مثل ِ گرد از لوح ِ هستی می زدودم


                                                      من فقط راننده بودم!


حاصل ِ توفیق من در کشتن ده ها نفر بود


از پی ِ صد امتحان در قطع دست و پا و سر بود


(گرچه شرط ِ اول اش پابوسی ِ ملاعمر بود)


این که بن لادن به جمع خویش داد اذن ِ ورودم؛


                                                    من فقط راننده بودم!                                                                                                                    


یادم آید در عملیاتی به نام " القیامه "


داشت در هر سوی قریه غارت و کشتار ادامه


خنده می کردند امیرالمومنین و شیخ اسامه


من بروی پشته یی از کشته آتش می گشودم ؛


 


                                            من فقط راننده بودم!


 


خوب ،  می کردم جهاد ِ فی سبیل الله گاهی


مردمان را زنده می انداختم در چاه گاهی


می بریدم گردن گردن کشان را گاه گاهی 


لطف کرده وارهانید از غل و زنجیر زودم ؛


                                             من فقط راننده بودم!


 
 

Things you can do from here:

 
  --~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
 آدرس براي ارسال نامه:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك :
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com
توجه:
بعضي از نامه هاي گروه ممكن است به قسمت
spam
در
اي ميل شما (بطور اشتباه)وارد شوند
لطفا روزانه قسمت
spam
را هم چك كنيد
وگزينه هاي مذكور را مطالعه كرده ودكمه
not spam
را فشار دهيد

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com
آدرس خبر خوان وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com/feeds/posts/default
آدرس خبرخوان مطالب جالب ديگر تارنماها:
http://www.google.com/reader/shared/05346929471109762493
براي عضويت در گروه ما مي توانيد به اين آدرس نامه دهيد:
persiskiknigi-subscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ