به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ تیر ۱۴, جمعه

{کتابهای رایگان فارسی} Fw: .... چه کسی گناهکار است



 
Darvishalli
درویش علی
 
 


--- On Thu, 7/3/08, Pirooz Piroozi <pipiroozi@yahoo.ca> wrote:
From: Pirooz Piroozi <pipiroozi@yahoo.ca>
Subject: .... چه کسی گناهکار است
To: "mehmet ramazani" <ramazani43@yahoo.com>
Date: Thursday, July 3, 2008, 2:37 AM

دوست گرامی،

 

سپاس از پاسخ سریع،

 

این را میتوانم بپذیرم که ایرانیها تا کنون بدرست با ندانم کاری و ناآگاهی چه گونه عمل کرده اند ولی نمیتوانم این را بپذیرم که اولآ بجای ایرانیها سخن بگویم مضافآ اینکه هم اکنون نیز بگویم همگان صاحب چنین سنتی هستند  واین کج اندیشی را دنبال  میکنند.

شاید زمان آن رسیده باشد که هر کس نخست از خود جهت بازنگری  ونیکو اندیشی دست بکار شود تا شاید یاد بگیرم اولآ بجای دیگران سخن نگوئیم و تصمیم نگیریم و سپس اینکه اگر خود را درست اندیش میپنداریم تلاش برای داشتن زندگی بدون استبداد از هر جهت و یاری برای تفهیم آزادی گفتار و اندیشه بهم نوعان خود باشیم.

با پوزش از اینکه اگر خطائی در نوشتار میبینید و بامید آموزش اگر بداندیشئ دیده میشود

پیروز باشید



--- On Wed, 7/2/08, mehmet ramazani <ramazani43@yahoo.com> wrote:

From: mehmet ramazani <ramazani43@yahoo.com>
Subject: Re: چه کسی گناهکار است
To: pipiroozi@yahoo.ca
Received: Wednesday, July 2, 2008, 4:35 PM

جناب پیروزی سلام
 
به نظرم این نامه را در پاسخ به من نوشته اید. اگر اینطور است باید بگویم بنده نه چریک هستم و نه چپ اندیش و نه اقلیتی. اگر تفکراتم شبیه تفکرات اینها است بنده بی تقصیرم.
اما بعد. من نیز مدافع این خطا (مقبره سازی) نیستم. فقط خواستم بگویم این خطا از جانب ما هست نه حکام. به نظرم دوست عزیز این ما بوده ایم که در طول تاریخ حکام را حاکم کرده ایم. اگر شعورش را داشتیم می توانستیم آنها را خدمتگزار ملت نماییم. اما واقعیت را بپذیریم ما ایرانی ها ملتی هستیم که دوست داریم حاکم داشته باشیم و به او خدمت کنیم نه اینکه خدمتگزار داشته باشیم و از او خدمات بخواهیم.
امیدوارم مطلب را رسانده باشم. اگر هم متن نامه زیر خطاب به بنده نبود از فضولی خودم عذر می خواهم.
 
محمد رمضانی

----- Original Message ----
From: Pirooz Piroozi <pipiroozi@yahoo.ca>
To: mehmet ramazani <ramazani43@yahoo.com>
Sent: Thursday, July 3, 2008 12:00:58 AM
Subject: Re: چه کسی گناهکار است

درود دوست گرامی،

 

حالا مشکل شما چیست ، چون فرعونها ،  شاهان و سایر قدرت طلبان و مستبدان وتشنهگان قدرت  که هیچگونه پایگاه  مردمی نداشته و برای ارضا ء شخصی آنچه میخواستند کردند ویا پشتیبانان فرصت طلبشان برای ادامه استبداد و بهره کشی کار نادرستی را دنبال کردند ، ما بظاهر انسان نمایان میبایست کرده های آنان را الگو قرار داده و دنبال کنیم.

از شمای چریک  اقلیتی ویا چپ اندیش مدافع حقوق  کارگران  زحمتکشان ، مستضعفان وبدنبال نان و آب و جو و کار بعیداست که مدافع  پیگیری چنین خطائی باشید و مهر تائید برآن بزنید.

پیروز باشید

--- On Wed, 7/2/08, mehmet ramazani <ramazani43@yahoo.com> wrote:

From: mehmet ramazani <ramazani43@yahoo.com>
Subject: Re: چه کسی گناهکار است
To: pipiroozi@yahoo.ca
Received: Wednesday, July 2, 2008, 3:57 PM

سلام
 
دوست عزیز. چرا گناه را به گردن خمینی می اندازیم. قصد دفاع از ایشان و طرفدارانشان را ندارم. فقط می خواهم دقیقتر به مسئله نگاه کنیم. این امر که بارگاهی ملکوتی و باشکوه برای رهبر انقلاب ساخته ایم ربطی به ایشان ندارد. این خصلت ملی ما ایرانی ها است. آیا رضاشاه قبر باشکوهی نداشت؟ آیا قبر کوروش بعد از دو هزار و پانصد سال هنوز هم به عنوان کعبه برای سلطنت طلبها مورد استفاده قرار نمی گیرد؟ کدام شاه را سراغ دارید که در زمان فوت خودش (به اندازه توان و تکنولوژی زمان خود) صاحب بارگاه و آرامگاه نشده باشد؟
شاید بگویید عظمت و تجملی را که قبر خمینی دارد در قبر کوروش نمی توان یافت. اما من می گویم دوهزار و پانصد سال قبل همان قبر کوروش نیز مطابق تکنولوژی آن زمان آرامگاه بسیار باشکوهی به حساب می آمد.
دوست عزیز تقصیر خود را به گردن گیریم و دست از سر خمینی و... برداریم. ما ایرانی ها ملتی هستیم که همیشه حاکم را خدایگان می شناسیم.
 
محمد رمضانی

----- Original Message ----
From: Pirooz Piroozi <pipiroozi@yahoo.ca>
To: FreeIran <freeandseculariran@yahoogroups.com>; iIran <iran_irani@yahoogroups.com>; sIran <iranian_sekoolar_politic@yahoogroups.com>
Cc: Adamak <adamak2adamakha@gmail.com>; Ahmadi <aaah79@yahoo.com>; Alireza <ali_doc0411@yahoo.com>; Anoosh <anoosh_resha@yahoo.com>; Azimi <sir_azimi@yahoo.com>; Bassam <bassam_kurbani2000@yahoo.com>; Darvish <darvishalli@yahoo.co.in>; Davood <dna3146@gmail.com>; Elham <emohammadii@yahoo.com>; Elham <emohammadii@yahoo.com>; GharZadeh <gharzadeh@yahoo.com>; H-jallayeriyan <h_jallayerian@yahoo.com>; Hamid4578 <hamid4578@gmail.com>; Hasani <al_hasani49@yahoo.com>; HNO <hno2005@gmail.com>; Hoseindaee <hoseindaee@yahoo.com>; Jaanokherad <jaanokherad@yahoo.com>; JJ <j_mah67@yahoo.com>; Kasra <abbasghobadi@yahoo.com>; Kavir <kavir_hamid@yahoo.com>; Keywan <arash22@versatel.nl>; Kiani <kiani109@yahoo.com>; Kianoosh <kianoosh641@yahoo.com>; Lorestan <lorestan1340@yahoo.com>; Mahdi <mrahiminia@yahoo.com>; Mali <mali_d2004@yahoo.com>; Man0ucher <manoucherhatami@yahoo.com>; Maryam62 <maryam62ir2003@yahoo.com>; MF <manouf@cogeco.ca>; Mitra <Mitra_Bassiri@yahoo.com>; Mostafa <mostaf_s@yahoo.com>; Nukamel <nukamel@gmail.com>; padrap <padrap@yahoo.com>; Payam.Metro <payam.metro@gmail.com>; payandehgaan <payandehgaan@yahoo.com>; Payman <p_rajabi@yahoo.com>; Peggi <peggijaan@yahoo.com>; Ramazani43 <ramazani43@yahoo.com>; Rezvaneh <rezvaneh_dariush@yahoo.com>; Rozeyeh <rozeyeh_ghalb@yahoo.com>; Sadaf <abishomal@yahoo.com>; Saeed polit <info2lovelylove@yahoo.com>; sasha <sasha_poya@yahoo.com>; Shagaeg Kamali <s.kamali@gmx.de>; sohrab nezamzadeh <sorlyball@yahoo.com>; sos-help <kia_rambo@yahoo.com>; Taheri <bluesky_mt2005@yahoo.com>; Tanrisiz <tanrisiz_atheist@yahoo.com>; Tina <trtr085@yahoo.com>
Sent: Wednesday, July 2, 2008 5:51:20 PM
Subject: چه کسی گناهکار است

چه کسی گناهکار است در دور ریختن ثروت یک کشور برای ساختن گنبد و بارگاه یک جسد متعفن ؟ آن که مرده ؟ یا این زندگان مرده پرست

--- On Wed, 7/2/08, Ramin Etebar, MD <retebar@cox.net> wrote:
From: Ramin Etebar, MD <retebar@cox.net>
Subject: Khaharam.........
To: "Ramin Etebar, MD" <retebar@cox.net>
Received: Wednesday, July 2, 2008, 3:55 AM

 

قبر پادشاه سابق عربستان

 

قبر " خمینی "

مقایسه قبر پادشاه سابق عربستان و قبر " خمینی " !

چه کسی گناهکار است در دور ریختن ثروت یک کشور برای ساختن گنبد و بارگاه یک جسد متعفن ؟ آن که مرده ؟ یا این زندگان مرده پرست ؟! این مردم تامغز استخوان " دین خواه " ! 

 

 



Instant message from any web browser! Try the new Yahoo! Canada Messenger for the Web BETA



Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail



Yahoo! Canada Toolbar : Search from anywhere on the web and bookmark your favourite sites. Download it now!


هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ