به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۹۱ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

خبرنامه کتابهای رایگان پارسی Fwd: نامه به مجله هفته در مورد وقایع سوریه



 
 



رفقای مجله هفته با سلام،

با روشن کردن تلویزیون و یا گشت کوتاهی در اخبار اینترنت اولین خبری که جلب توجه تان را می کند وقایع سوریه است. روزی نیست که بمب گذاری ، قتل عام، کشتار کودکان و زنان بدست ارتش سوریه صورت نگیرد. اخبار به نحوی تنظیم شده و ویدئوها و تصاویر خبری گونه ای است که بتواند هر نوع دخالت نظامی غرب و ناتو به سوریه را برای نجات جان کودکان بی پناه توجیه کند. در این میان دستگاه خبری "جامعه جهانی" مانند دوران حمله به لیبی از هر فریب و دروغی روی گردان نیست در آن زمان نیز مدعی شدندرژیم قذافی برای جلوگیری از بمباران پایگاه های نظامی لیبی توسط هواپیماهای جنگنده ناتو از زنان و کودکان به عنوان چتر حفاظتی استفاده می کند و ده ها دروغ دیگر تا کشتار کودکان و غیر نظامیان توسط بمباران های ناتو را به گردن رژیم قذافی بیاندازند و خون بی گناهان را از دست های پلیدشان بشویند. امروز هم این دروغ ها با وقاحت همیشگی در رسانه ها ادامه دارد.

از برجسته ترین این فریب کاری ها انتشار عکس کشتار در عراق به جای سوریه که در اینجا می توانید ترجمه و اصل اش را مشاهده نمائید: http://www.hafteh.de/?p=29924

اخیرا همان ادعا که گویا ارتش سوریه از کودکان به عنوان چتر حمایتی استفاده می نماید در سراسر اینترنت و دیگر رسانه ها منتشر شده است تا با جریحه دار کردن افکار عمومی زمینه کشتن واقعی غیر نظامیان(از جمله کودکان) توسط میلیشیای نظامی اسلامی وابسته به آمریکا را در سوریه فراهم سازند.

در تعقیب این خبر بر حسب اتفاق در بخش خبری آلمانی زبان گوگول به این تصویر برخوردم که سندی بر مدعای استفاده از کودکان بر روی تانک ها در سوریه می باشد تا مخالفین اسد نتوانند به تانک های ارتش حمله کنند:

با کلیک بروی خبر به تارنمائی رفتم که این عکس و خبر را منتشر کرده بود  که تصویرش را در پائین مشاهده می کنید:

سپس به جستجوی عکس در اینترنت پرداختم و متوجه شدم این عکس مربوط به شرکت کودکان در جنگ ایران و عراق بوده و ربطی به سوریه ندارد که آگاهانه توسط رسانه های جهان آزاد با تیز هوشی بجای کودکان روی تانک در سوریه منتشر شده است. نتیجه جستجو را می توانید در اینجا مشاهده کنید:

یک مثال دیگر در ادامه تعقیب خبر در سایت اتریشی به عکس زیر به عنوان سند خبر سو استفاده از کودکان توسط رژیم سوریه به عنوان سپر حفاظتی بر خوردم:

با جستجوی بیشتر دریافتم این عکس قبلا در سایت اشپیگل منتشر شده و اینبار بر عکس ظاهرا کودکان مخالفان سوریه را در تظاهراتی بر علیه رژیم اسد نشان می دهد! تصویر بعدی:

در تماسی تلفنی با نشریه اتریشی و توضیح ماجرا ابتدا طرف مقابل حرف هایم را بسیار دوستانه گوش داد و سپس بدون هیچ پاسخی گوشی را گذاشت و تماس را قطع کرد!

رفقا جنگ تبلیغاتی بزرگی در یوتوب، تویتر و دیگر رسانه ها در جریان است در فیسبوک بارها عکس سربازان اسرائیلی را که مشغول کتک زدن بچه های فلسطینی هستند مشاهده کرده ام که به عنوان سند جنایت سربازان سوری نشان داده شده اند آن هم از سوی ایرانی ها، بعد از آنکه آنانرا متوجه اشتباه شان کرده ام دوباره ۲ روز بعد همان تصاویر تحت عنوان دیگری ولی با محتوای مشابه منتشر شده است آنهم توسط ایرانی هائی که خود را فعالان کمونیست می نامند!

یک برنامه انتقادی تلویزیون آلمان با یک بررسی ساده نشان داد بیشتر ویدیو های اپوزیسیون سوریه دروغ بوده و شرکت کنندگان در این ویدئو ها در نقشهای مختلف ظاهر شده اند یک روز خبرنگارو فردا تظاهر کننده و زخمی و روز بعد مورد اصابت گلوله و جسد و چند روز بعد زنده و سرحال مشغول راه پیمائی کردن برای مشاهده گزارش نگاه کنید به:

http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/zapp/media/zapp4431.html

http://www.ndr.de/fernsehen/sendungen/zapp/media/zapp5241.html

http://www.youtube.com/watch?v=GMsoxnaj_m8

http://www.youtube.com/watch?v=zXX7ZSbz6S0

در موارد دیگر ویدئوی به خون کشیده شدن تظاهرات صلح آمیز نشان داده می شود بدون آنکه به این واقعیت اشاره شود که آنها که کشته شده اند طرفداران رژیم سوریه و تیراندازان مزدوران قطر و عربستانند. با وجود آنکه پرچم های دولتی سوریه با دو ستاره و رنگ های کاملا متفاوت از پرچم اپوزیسیون در آن ابل مشاهده اند .

http://www.youtube.com/watch? v=o2GlJi4sef8&feature= endscreen&NR=1

مخاطب اروپائی بی اطلاع از اصل موضوع با این ترفند های فریب کارانه به محکوم کردن یک سویه  دولت اسد کشانده شده و رسانه ها از طریق جو سازی های گوبلزی  زمینه حمله و اشغال سوریه را فراهم کرده و در عین حال رقبای بین المللی آمریکا و اروپا را شیاطین و خود را فرشتگان حقوق بشر نشان داده اند.

این ها نمونه بسیار کوچکی از فریب کاری ها، مانی پولاسیون و شامرتی بازی رسانه های غرب است. نتایج فاجعه باری که از این فعالیت ها متوجه مردم جهان سوم و مردم منطقه خاورمیانه است اما واقعیتی بس دردناک است.

تاسف بار تر مواضع سازمان ها و شخصیت های سیاسی ظاهران چپ ایرانی مانند شالگونی و احزاب "کمونیست" و "کمونیست کارگری" و … می باشد.

به امید انتشار نامه حقیر

م. بهادریان هایدلبرگ



--
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي ارسال شده است.
آدرس ارسال نامه:
persianebooks@googlegroups.com
برای قطع اشتراك :
persianebooks+unsubscribe@googlegroups.com
 
مطالب وكتابهاي مروج خشونت وتجزیه طلبی و تروریسم ،ضد دولتي وضدديني و کتب قابل خرید دربازاررسمی ایران و کتب چاپ خارج(مشمول کپی رایت) براي اين گروه ارسال نخواهد شد.
لطفا موقع ارسال نامه به گروه حتما این موارد را درنظر بگیرید و لطفا موضوع نامه را نيزبه طور كامل ذكر كنيد
و از نوشتن به رسم الخط فینگلیش پرهیز کنید.
http://groups.google.com/group/persianebooks?hl=en
 
برای کمک به ارتقاء فرهنگ کتابخوانی، نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستیدواز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.
وبلاگ ما:
http://persianbooks2.blogspot.com
خبر خوان وبلاگ:
http://feeds.feedburner.com/ketabxaneh
آدرس گزیده مطالب جالب ديگر تارنماها:
http://persianbooks-harfha.blogspot.com
برای یافتن شرایط عمومی وپرسش و پاسخ ها از این آدرس استفاده کنید:
http://book-faqs.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ