به گروه اینترنتی جذاب و پر از اطلاعات و کتابهای جالب کتابهای رایگان فارسی خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

۱۳۸۷ تیر ۳۰, یکشنبه

{کتابهای رایگان فارسی} Fw: {کتابهای رایگان فارسی} international

سلام

 

دوست خوبم کتابت که فرستاده بودی خیلی خوب بود متشکرم

===========

می خواستم در خواست خودم را هم برای گروه بفرستم امیدوارم که کسی به من کمک کند

.===========

درخواست کمک
سلام خدمت تمام دوستان گرامی
من فتانه لایقی 38 ساله دارای همسر ویک پسر می باشم .
حدودا پنچ سالی است که دختر بچه ای را که پدر ندارد تحت سر پرستی خود دارم . ماهانه برایش پولی واریز می کنم . او (صدیقه)16 ساله و در کلاس دوم دبیرستان درس می خواند . امسال در منطقه خودش شاگرد دوم شد . برای من خیلی خوشحال کننده بود .او در یکی از روستاهای شهرستان صومعه سرا (طاهر گوراب ) زندگی می کند ..
خیلی دلم می خواهد که او یک کامپیوتر داشته باشد ولی برای من مقدور نیست که برایش تهیه کنم . البته عید برایش یک نوع سی دی همراه ضبط خریدم حدودا 100 هزار تومان .
چون یک حقوق کارمندی داریم وزندگی سخت است .
برای همین خواستم از شما دوستان کمک مالی یا هر کمکی می توانید بکنید بگیرم تا او هم از این امکانات و یک سری امکانات دیگر برخوردار شود او یک مادر پیر ویک برادر که کلاس دوم ابتدایی است دارد .پدرش بر اثر تصادف فوت کرده .
یاری ام کنید تا بتوانیم چنین شاگرد زرنگی را کمک کرده تا در درسش بیشتر موفق باشد .
نم دانم دیگر چه بگویم . اگر سوالی بود جواب می دهم .
همه را به خدا می سپارم و امیدم به خدا است . تنهایم نگذارید .
با نهایت تشکر از تمامی شما
دوست کوچک شما از ایران – استان گیلان – شهر رشت



--- On Fri, 7/18/08, Hiwa Arash <ghalandr@yahoo.com> wrote:

From: Hiwa Arash <ghalandr@yahoo.com>
Subject: {کتابهای رایگان فارسی} international
To: persiskiknigi@googlegroups.com
Date: Friday, July 18, 2008, 10:23 PM





--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
اين نامه به دنبال عضو يت شمادرگروه كتابهاي رايگان فارسي برايتان ارسال شده است.
 آدرس براي ارسال نامه:

persiskiknigi@googlegroups.com

براي قطع اشتراك :
 persiskiknigi-unsubscribe@googlegroups.com
توجه:
بعضي از نامه هاي گروه ممكن است به قسمت
spam
در
اي ميل شما (بطور اشتباه)وارد شوند
لطفا روزانه قسمت
spam
را هم چك كنيد
وگزينه هاي مذكور را مطالعه كرده ودكمه
not spam
را فشار دهيد

For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/persiskiknigi?hl=en

برای کمک به تداوم کار ما نامه های گروه را براي دوستان كتابخوان خود بفرستید
(forward)
واز آنها بخواهید که در گروه عضو شوند.

آدرس وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com
آدرس خبر خوان وبلاگ:
http://persianbooks2.blogspot.com/feeds/posts/default
آدرس خبرخوان مطالب جالب ديگر تارنماها:
http://www.google.com/reader/shared/05346929471109762493
براي عضويت در گروه ما مي توانيد به اين آدرس نامه دهيد:
persiskiknigi-subscribe@googlegroups.com
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

هیچ نظری موجود نیست:

بايگانی وبلاگ